Accepterad Benne132 | Medlem ansökning (idapiiida)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Benne132

Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Benjamin

Vad är ditt discord namn? Bennebus.

Vad är ditt födelsedatum? 25 April 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Marcus Berg 25

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? smart, trevlig, effektiv

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Marcus berg och han kommer från en förort då han hela sitt liv har levt en mardröm, men nu när han har åldrats upp och kommit upp i åldern 25 så har han bestämt sig för att få en ändig i sitt liv. han vill nu att han ska sluta med att ta olagliga substanser och sluta med att hålla på kriminalitet, han vill med sina sanna ord bli en kännare för livet och lära känna sig själv, därför har han hittat Jesus i sin själ som har sagt till han att han ska sluta med de han gjorde förut och få en bättre tillsyn av sig själv och alla andra runt om kring han. Marcus dröm i livet är att kunna hjälpa andra som har varit i den sitsen som han har varit i, och ska kunna få en bra ekonomi som gör att han kan öppna sin egna psykologibyro.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ska bidra med ett seriöst och ansvarsfullt rollspelande med folk som jag lär känna i staden och ha väldigt trevliga stunder. Jag har erfarenhet av rp vilket gör att jag kommer att bidra med bra rp samt spela för motpartens sida i scenarion. Ska visa en engagerande rp-nivå där jag kommer att ha roligt med medlemmarna på servern.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska spela för alla som är involverandes sida av t.ex. scenarion, där alla ska vara delaktiga och engagerande. Vilket i slutändan betyder att ingen ska känna sig utanför i varenda scenario hen är med i.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Har spelat på servern för riktig länge sen så kommer inte ihåg något därifrån men var inne för inte så länge sen och då råkade jag och en till göra något som räknades som lite lall det är allt.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm- om man dödar eller slår andra utan giltig anledning. vdm- När man använder ett fordon som vapen. Fear rp- Man värnar inte om sitt liv. Sunt förnuft- Man måste spela som att det skulle vara riktigt t.ex. göt inget kriminelt framför en polis.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Har bra med erfarenhet inom rp.

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka