Accepterad Benne06 | Ban Överklagan [zem]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Benne06

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199203184931/

Ditt Hex-ID: steam:11000014a157123

Vad är din discord tagg? benne3290

Vem var det som bannade dig? zem

Bild på banmeddelande: Screenshot 2024-02-09 164652.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? efter att jag har sett klippet så ser det ut som vdmar, att jag då backar in i en bil och Backar över en person, men för mig när det hände så fryser spelet

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på väg till ett överfalls alarm och när jag då kommer fram på plats på överfalls alarmet så är det då en massa människor och Det är några bilar där, så jag körde upp till den här bilen och då frågar vad de håller på med, och sen så bestämmer jag mig då att jag ska ställa min bil på andra sidan av här bilen då och när jag då kör fram och vänder och sen ska då Backa in på platsen då fryser mitt spel, och sedan när mitt spel inte är fryst längre, står jag då med halva bilen uppe på den andra bilen och en person ligger under min bil, och då sa jag Förlåt, och sen så körde jag då vidare och hämtade min kollega, som då låg Precis bredvid den här platsen, Kör då dit och plockar upp min kollega, och då hade jag också en till person i bilen, Och som jag bara skulle släppa av vid Grove Street garaget och när jag då hade släppt den här personen, så körde jag då mot sjukhuset och ungefär 200 meter innan sjukhuset så blir jag då bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. både jag och nej, jag kunde definitivt ha klippa, och jag kunde definitivt också inte ens åkt på det larmet på efter tanke med hur mycket jag laggade Jag är låg på ungefär 300-900 PING och 10-20 PL, så på tanke med hur mycket jag laggade, så borde jag bara ha loggat ut egentligen, men jag kunde också skrivit i chatten Jag ber om ursäkt Men Jag laggar, på tanken hur dåligt Mitt internet så borde jag bara vänta tills dagen efter att fortsätta rpa, men vi alla gör dumma val ibland, och jag ångrar väldigt mycket att jag åkte larmet

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har blivit bannad tidigare, och jag har lärt mig efter mina bannse, men bans till för att man ska lära sig och ifall man gör något fel så får man får liksom bösta det, och jag har varit bannad för lite allt möjligt, men jag har också lärt mig väldigt mycket av dem

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag kunde definitivt ha klippa, och jag kunde också skrivit i chatten Jag ber om ursäkt Men Jag laggar, och Jag borde inte fortsatt Rpa den natten, och jag ångrar verkligen att jag gjorde det, men misstag är misstag, på tanke med mitt jättedålig internet, så borde jag bara ha loggat ut och gott och lagt mig

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag, jag kommer alltid klippa När mitt spel fryser, ifall jag då laggar kommer jag alltid skriva i chatten Jag ber om ursäkt Men Jag laggar, och klippa över lag när sånt här liknande händer, och att jag inte borde spela när jag hög ping och pl,
så då är det bättre att skita i att spela en stund tills det blir bättre

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår till 100%

jag har gjort mitt bästa med det här i alla fall,Jag har försökt stava bra på så mycket som bara möjligt, men har jag suttit här i två timmar och skrivit så att, Jag gjorde mitt bästa på denna tiden i alla fall, Jag kanske inte har skrivit jättemycket men det är skitsvårt för mig, för jag har grov dyslexi

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka