Accepterad .Alexjohanes.5.7.8 | Ban Överklagan [toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.Alexjohanes.5.7.8

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199824595819/

Ditt Hex-ID: steam:11000016f1f6b6b

Vad är din discord tagg? .alexjohanes578

Vem var det som bannade dig? toris

Bild på banmeddelande: 127380-e6e619603186e897b777ff01a8eb9523.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att jag blev bannad eftersom jag valde att springa iväg istället för att lämna över mig själv som var väldigt dumt men. Jag visste dock inte att de riktade på mig så jag valde att springa iväg istället för att ge över mig själv. Detta gjorde jag för att från vinkeln jag fick efter min vän släppte mig var att kamran va typ i first person om du fattar. Så jag tar motivet att springa iväg för att inte torska vapen för som sagt såg knappt något såg bara framför mig. och hade inte motbevist för att jag inte klippat då så de sätt utt som fearp.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. direkt innan jag blev bannad så satt jag faktist i ett scenario vart jag var kidnappat efter jag försökt sprungit iväg och blivit nerskjuten framför polisen. Så de kidnappar mig och tar mig till någon skumt tunell system aktigt ställe vart jag blir tvugen och ge över vapnet. Jag ger över vapnet direkt sedan så tror jag att jag krashat men de va inte de som skedde jag blev bannad mitt i scenariot. Jag blev shockad fattade inte varför och hoppade support. De va vad som skedde i långa detaljer.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. bannen var inte felaktigt från hans perspektiv men från mitt perspektiv så var den felaktigt för som sagt min kamra blev helt fuckad när jag blev släppt min fov va typ 60 kunde bara se fram. Kunde inte se bak alls sedan när jag går upp på tacket hör jag han ropa stanna. Jag stannar och han skjuter ner mig så jag felaktigt i min synn/perspektiv i hans perspektiv inte felaktig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag har blivit bannad tidigare men inga av mina tidigare bans har dock varit för fearp för de är inget som jag tycker är nödvändigt de är ett bara ett spel varför ska jag bry mig om ett litet vapen jag gav ju upp vapnet så jag tycker faktist i alla fall att de va bra att jag gav över vapnet innan. Ja jag har lärt mig av alla mina bans men de flesta bansen var när alla mina vänner var p bannade de var inte roligt så jag gick runt och bara lallade sönder och gjorde regellbrott men de kommer inte ske igen för att jag har masstals irl polare som kör unive nu.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja de kunde jag faktist ha gjort jag kunde valt att bara ta upp händerna direkt men jag valde att springa iväg för jag blev släppt på fel sida jag blev släppt igenom grinden så då tänker jag wtf jag måste uttnytja detta. Sen när jag går upp på taket ser jag att 3 grabbar sitter och riktar på mig och då så märkte jag att jag var cooked så jag stannar men blir sönder sprejad av någon. Sedan så tar de mig alltså kidnappar mig och då så gjorde jag inga regellbrott gav vapnet direkt och rpade vidare och när jag skulle paya ut mig så blev jag bannad. Så de ända grejer jag kunde gjort annorlunda var typ att bara stanna istället för att gå upp på taket.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja de har. om jag blir unbannad så kommer jag aldrig göra om detta ändå om min kamra blir på de sättet och jag ska klippa mer så att jag värkligen får motbevis mot grejerna som jag gör för jag fattar ju hur de ser utt från staffsen sida. Gta/fivem är ett spel med massor av buggar och små glitches så jag borde fokusera på att klippa mer buggar och göra mindre regellbrott för de är fel utav mig att göra regellbrott. Jag kommer vara jätte försiktig med detta i framtiden fearp kommer aldrig ske igen från min sida. och jag kommer inte köra till någons gänghus igen då fattar jag väll att jag blir kidnappad borde skylla mig själv.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja de förstår jag mycket väll

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka