Accepterad Benne06 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Benne06

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199203184931/

Ditt Hex-ID: steam:11000014a157123

Vad är din discord tagg? Benne#3290

Vem var det som bannade dig? JARRIS på FiveM Servern och jag vet inte vem det var som bannade mig på discord servern.

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Screenshot 2023-04-11 193546.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att det var för jag tog in en bil med en världskänd fotbollsspelare.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade precis importerat in en helt ny import som hade en världskänd fotbollsspelare på taket och sedan när jag då körde runt med den här bilen så skulle jag in och kolla discord så såg jag att jag var bannad på discord och sedan ett par dagar senare när jag var inne på servern så blev jag p bannad in game också.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag ser iallafall inget fel med att lägga en bild på en världskänd fotbollsspelare på taket min bil man samtidigt kan jag inte riktigt förstå varför det skulle vara något regelbrott att lägga en bild på en världskänd fotbollsspelare på taket på sin bil Jag tycker inte att man borde bli p bannad för att man lägger en bild på en känd fotbollsspelare på taket på sin bil isåfall tycker jag att bilen borde bli borttagen istället för att man skulle bli P bannad.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja det har jag blivit men nästan alla är felaktiga och dem har jag fått unban för. men dem som inte var felaktiga så var det när jag var ny till servern för typ 1 år sedan. men dem var högst 7 dagar kanske.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja lite svårt att säga men kanske inte lagt en bild på världskänd fotbollsspelare.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja lite svårt att säga men men jag förstår inte riktigt att man inte får lägga en bild på en världskänd fotbollsspelare på taket på sin bil.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Fast bilen var en bild på ens pappa som spelade på servern?

Jag har fått höra det Nu i efterhand Men jag visste inte det från början när jag tog in bilen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka