Accepterad fncs_salami_boss | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fncs_salami_boss

Icke Medlem
Meddelanden
118
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/fotbollsspelare/

Ditt Hex-ID: steam:11000015d20de1e

Vad är din discord tagg? fncs_salamia-boss

Vem var det som bannade dig? lluddee

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-08-14 053723.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffsen valde att banna mig eftersom jag valde att göra lite dumma saker som jag inte tänke mig för och jag vet att jag gjorde fel men jag som har varigt borta från servern ganska länge försöker verkligen att lära mig så mycket jag kan eftersom jag inte vill vara bannad mer från servern eftersom jag gillar denna servern så jävla mycket men det jag gjorde var att köra utanför ett gänghus i 5-10 kmh och det var tydligen suntförnuft som jag inte visste men jag har fattat vad jag gjorde för fel har verkligen mått dåligt innombords eftersom jag vill vara kvar på servern. samt blev jag bannad på halv ooc som jag med har lärt mig av och jag visste att det var fel efterjag gjorde fel.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det som hände var att jag körde utanför våra rivaler eftersom jag bara var ute efter en person som jag hade beef med ig och jag visste att han kanske var där inne så jag valde att köra utanför i 5 km h och senare när jag ser att någon kör in så körde jag med efter men jag tänkte inte vilka konskvenser jag kunnde få tillexempel att det kunde vara suntförnuft och jag ber verkligen om ursäkt ännu en gång för det jag gjorde och detta kommer inte att förkomma mer och det kan jag lova med hjärtat. det andra som var att jag id checkade vem det var i bilen och det vissade sig att det var en rival och då så rpade jag på det och tänklte mig inte för och det blev halv ooc och jag har inte mer att säga ännu att det var mitt fel.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. detta e 100 procent mitt fel och klagar inte på luddes beslut på min ban men jag känner verkligen att jag lär mig av mina misstag och det är det jag gillar att jag fick dettta beslutet eftersom det fick mig och tänka om vad som gjorde att jag gjorde det jag backar luddes beslut till 100 procent.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag har blivigt bannad tidigare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag kunde ha gjort massa saker som jag hade kunnat göra annorlunda tillexempel att inte kört efter in och tänkt efter en bättre plan och inte kört i 5 km/h att tillexempel som lluddee sa i support att spana på ett längre avstånd eller kört förbi snabbt. samt med id checken skulle jag inte ha gjort alls och jag kommer inte göra om det om det inte förekommer regelbrott och senare ta det i support.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har 100 procent lärt mig att inte göra samma misstag och jag ber verkligen om ursäkt ännu en gång.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka