Nekad Benne00 | Medlem ansökning [Flygplan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Benne00

Medlem
Meddelanden
61
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199118621492/

Vad är ditt namn i verkligheten? benjamin

Vad är ditt discord namn? SVENSSON

Vad är ditt födelsedatum? 14 September 2006

Berätta om din karaktär. han heter Edvin Svensson och han är från sverige och han blev mobbad i skolan när han var liten så hans liv har inte varit så bra ,han är 15 år och kör en moped han bor i Stafanstorp och han går på både kickboxning och boxning så han är väldigt sportig av sig.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för jag tycker det är en väldigt bra server och har spelat på den ett bra tag och jag gillar rollspel och jag är online väldigt mycket

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? den har bra regler man håller reglerna och om man blir bannad blir man bannad för det man har gjort och det är inte så många som trollar på den

Hur hittade du Unive? jag såg en youtube och tiktok och det såg väldigt bra ut och min vän rekomendera den

Vad har du för mål med ditt rollspel? att jag ska kunna rollspela på en bra server som unive

Vad har du som mål att uppnå på Unive? det målet jag har är att jag ska bli medlem

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej jag kör bara på unive för det är bara den som är bra

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka