Accepterad Benne00 | Medlem ansökning [EZ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Benne00

Icke Medlem
Meddelanden
59
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? benjamin

Vad är ditt discord namn? Benne0_0

Vad är ditt födelsedatum? 9 December 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Edvin Svensson 24år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? jag skulle beskriva yhan att han är snäll,glad och väldigt omtänksam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: bakrunden från min karaktär är att ha har haft en bra bakrund med sin ffamilj och att han är väldigt glad av sig och lyssnar på vad folk säger men han har alltid och velat vara som sin pappa alltså polis/securitas så det ska han satsa på

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan spela rollen mer seriöst. Jag älskar att köra på den här servern. Det skulle vara trevligt att bli medlem så att jag kan tävla med mina vänner på en bra rp-server. Jag har spelat på många amerikanska servrar och det ser inte ut som den här. Jag följer alltid reglerna så gott jag kan. Jag hade ett medlemskap tidigare och det gjorde rpn mycket roligare och detta medlemskap gör att du kan utveckla din rp mer.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder att man ska roleplaya för andra också som t ex iom man är 2 gäng som har problem och behöver sjuta så betyder det inte alltid att man måster vinna eller behöva vinna ett argument så man måste kunna förlora ett scenario också för att det ska bli en bra rp

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja det har jag och jag har lärt mig en riktig läxa och det är att man ibnte ska bryta mot reglerna föär då blir man bannad och då kan man inte spela mer vilket man vill göra så man ska tänka på reglerna för sin egen och serverns skull

Är du aktiv deltagare på en annan svensk RP server utanför Unive? Nej

Har du läst och förstått serverns regler? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? t ex vdm som är att man använder ett fordon som vapen som att man kör över en.RDM det är att man t ex krockar i en bil och man inte rpar som det gör ont utan man bara fortsätter köra.sunt förnuft som är att man ska rpa som ebn riktig värld så man rpar som det skulle vara i verkligheten

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej inte direkt

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka