Nekad benju11 | Ansökan till Servervakt [Tuggummi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

benju11

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Wally

Ange ditt födelsedatum 4 September 2005

Vad heter du på discord? Wally#5317

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag kommer kunna vara mycket aktiv eftersom jag vaknar tidigt och slutar skolan tidigt och även har väldigt mycket fritid på helger. Här är lite mer specifika tider jag kommer kunna vara aktiv emellan.

Måndag:
(07:00 - 08:50) 15:30 - 22:30.

Tisdag:
(07:00 - 07:50) 14:30 - 22:30.

Onsdag:
(07:00 - 07:50) 15:30 - 22:30.

Torsdag:
(07:00 - 07:50) 15:30 - 22:30.

Fredag:
(07:00 - 07:50) 14:30 - 02:00.

Lördag:
10:00 - 02:00.

Söndag:
10:00 - 23:00

Ha också i tanken att jag såklart inte kommer kunna sitta en lördag i 12 timmar framför skärmen utan att det förmodligen också kommer uppstå pauser på alla olika längder när jag t.ex. ska käka eller något annat.

Hur länge har du spelat på Unive? 6 månader Men jag har valt att ansöka om medlem förens förra veckan (jag är medlem)

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Om jag blev servervakt skulle jag tagit ett större ansvar över andra spelare eftersom man som servervakt får ett större ansvar för servern osv men inga krav som att man ska springa runt och leta problem utan man ska köra sin rp som i vanliga fall och endast kicka eller svbanna när det är högst nödvändigt och man är helt säker på att någon begår regelbrott.
Jag skulle huvudsakligen också ta ett större snavar över hur man ska bete sig och hur man ska rpa eftersom man som servervakt också är lite en en förebild på hur det är man ska rpa eftersom medlemmar och icke medlemmar ser en som någon med en lite högre roll.
Jag skulle även endast göra professionella val och tänka igenom innan jag gör något som t. ex. en ban eller kick eftersom jag inte någonsin skulle vilja felaktig banna eller kicka,
därför skulle jag alltid utföra ett professionellt jobb och alltid se till att ocm jag ska kicka eller banna se till att person förstår varför och hur de ska bättre sig eftersom jag själv tror det är bättre att lära sig och få ny chans en att bara banna för att straffa, såklart ska de straffas om de gjort fel men jag vill inte heller att de ska sitta som ett frågetecken och undra varför utan också vete varför och hur de kan bättre sig så de inte riskerar att få fler kicks eller bans i framtiden.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag vill vara servervakt på Unive roleplay eftersom jag vill vara med och ha en större del av servern utveckling och i framtiden kanske bli trainee, mod eller liknande eftersom jag vill vara med och se till att unive roleplay blir en bättre server folk kan komma till och förvänta sig en av de bättre och roligare rp i Sverige eftersom vi framför allt är de största. Jag vill bli servervakt så att vi kan ha ett Community med positiv attityd och med bra rp så nya medlemmar får vad de letar efter, en bra rp. Jag vill även kunna vara en förebild för medlemmar och icke medlemmar för att visa dem hur man ska rp i situationer eftersom man som servervakt har ett ansvar att föregå med gott exempel vilket jag tror jag är perfekt för eftersom jag har väldigt hög rp och är villig att dela med mig av min kunskap om rp med andra så de vet hur det är man ska bete sig och agera i olika situationer.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag tror jag skulle kunna bidra med en mycket bättre rp till unive eftersom jag som servervakt kommer ha ett ansvar att föregå med gott exempel till alla icke medlemmar och medlemmar.
Jag kommer kunna visa dem hur det är man ska bete sig t. ex i en bil krasch eller i en vanligt diskussion för att alla ska få det som de förväntar sig på unive roleplay, en bra rp där man kan må bra och kanske flå från verkligheten en stund och ha det kul.
Jag tycker även alla har rät till att veta varför de blir kickade eller bannade och hur de ska förbättra sig, jag kommer alltså alltid göra ett professionellt jobb där alla jag kickar eller bannar när jag är helt säker på att de begår regelbrott också får veta varför och hur det kan bättra på sin rp eftersom jag tycker man inte bara ska straffa en när de gör något fel eller helt enkelt begått misstag jag tycker de ska ha rätten till att veta hur man ska bättra på sig för att förhindra att bli bannade i framtiden så de kan fortsätta spela på unive och veta hur man ska bete sig och hur man ska förhindra att bli bannad.

Varför ska just du bli servervakt? Jag ska bli servervakt eftersom jag alltid kommer göra ett väl utvecklat och professionellt jobb genom att alltid se till att folk jag kickar eller bannar inte bara vet varför de blir bannade eller kickade utan och vet hur de ska göra för att i framtiden förhindra att bli bannade eller kickade genom att höja sin rp eller helt enkelt Miska på sina misstag eftersom inet alla heller menar att begå regelbrott utan bara behöver bättre vägledning, då tycker jag de ska ha all rätt till att veta hur de ska höja sin rp och hur man ska rpa i scenarion för att inte i framtiden bli bannade eller kickade igen.
Jag tycker också jag ska bli servervakt eftersom jag själv tycker jag har väldigt bra rp och kommer ofstast med ett gptt exempel på hur man ska rp eftersom det ockjså är ett snavar som servervakt, att före gå med gott exempel och visa hur det är man ska rpa och agera i olika scenarion.
Jag har t. ex ett flertal gånger sett folk skriva att de inte vet hur de ska rp på vissa diskussioner eller krascher på grund av att de helt enkelt inte har den kunskapen om rp för att veta det, då vill jag kunna föregå med ett exempel hur de är de ska svara på vissa frågor eller rp i vissa scenarion så de i framtiden också har en bättre kunskap oå hur man har hög rp så att Severn rp i helhet coskå ökar.

Varför vill du bli servervakt? Som sagt så vill jag bli servervakt eftersom jag vill kunna vägleda alla icke medlemmar och medlemmar som inte har så jätte stor kunskap om rp för att kunna ge ett gott exempel och höja deras kunskap om rp så att vi får bättre och högre rp i helhet på servern eftersom jag ett flertal gånger per dag ser folk skriva i ooc chat att de inte vet hur de ska rp på något eller något liknande i den stilen.
Då vill jag kunna föregå med gott exempel så de kan se mig för att sedan höja deras rp och deras kunskap om rp så de får en högre och bättre rp.
Jag vill också bli servervakt så att de folk som begår misstag eller regelbrott också får en väl utvecklad och bra anledning till varför men också hur de kan förbättra sig för att förhindra att bli bannade eller kickade i framtiden så vi också får högre rp på så sett och de slipper gå in på staff PM och spamma varför de blev bannade så staff inte behöver slösa tid på dem eftersom det också är ett ansvar man har som servervakt, att avlasta staff teamets arbete.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag har skaplig kuskap om kommandon men vet inte riktigt vilka servervakter har tillkomst till eftersom de inte har alla kommandon men här är de jag känner till. /kick (id) (anledning). /svban (id) (anledning). /sqlban (id) (dagar) (anledning). /sqlunban (Hex-id). /sqlbanoffline (Hex-id) (dagar) (anledning). /sqlsearch (steamnamn). /togglename. /toggleid. /togglename. /who (id). /revive (id). /noclip. /spec (id). /goto (id). /tpm. /bring (id). /freeze (id). /dv. /giveweapon (id). /giveweapon (id). /giveitem (id). /givemoney (id) (Antalet pengar). /clearall. /clearinventory (id). /setjob (id) (jobb). /announce

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Nej aldrig innan

Spelar du på någon annan server för tillfället? Neh

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka