Nekad benjo6767 | Medlem ansökning [Scorzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

benjo6767

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Benjamin

Vad är ditt discord namn? benjooo.2005

Vad är ditt födelsedatum? 10 Februari 2005

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Benti Liakovic

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Ärlig, ödmjuk, envis.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bentley Jappkovic 21år är en person som drömmer om att bli fotbollsspelare och det är allt han vill åstadkomma då det är en dröm, ända drömmen. Han kommer frrån en tuff plats i bosnien där ekenomi var tuff och livet i allmänhet. Han är en snäll person som vill gott i livet och kommer att göra vad som krävs för att det ska vara möjligt. Han har sen liten drömt om att bli polis och äntligen ta livet seriöst där han kan göra nytta i världen, under hans tid har han jobbat lager och vill ta sig ut därifrån.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Kvalitativ rp samt social och äkta rp.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om en person rånar dig så ska du spela med som att du blir rånad irl. Meningen är att personen som rånar dig ska vinna på scenariot och inte att du börjar skita i och inte gör det rånaren säger.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har brytit mot att par regler då jag är ny inom rp. Lärde mig att inte göra om det och kommer inte att ske i Unive.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, VDM och FEARRP. Rdm är att döda någon utan anledning eller vara våldsam. VDM är att köra på andra eller köra in i andra. FearRP är att värna om sitt liv och spela som att du faktiskt är rädd.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en person som gör rätt, RP har jag fastnat för senaste för man känner sig en del av en community, jag vill bygga på och utvecklas och hjälpa den servern jag ska spela i.

Hej!**

För att vi ska kunna granska din ansökan, så får du inte vara aktiv deltagare på en annan Svensk RP-server.

Du har 24timmar på dig att besvara detta meddelande och meddela om du vill fortsätta på endast Unive eller gå vidare till en annan server.

Tja king.

Jag vill gärna fortsätta på Unive då jag idag blivit P bannad för en onödig anledning men ärligt misstag på Avena. Har gjort mitt bästa där med hjälpa till men de har inte uppskattat de, vill nu ägna min tid till att stötta och förbättra en server som kanske förtjänar det mer!

Precis. Jag blev tyvärr bannad på Avena så kommer inte spela där mer. Förorten har jag inte spelat i, de gav ut gratis whitelists i typ några dagar så jag tog den bara så jag har den liksom. Är inte aktiv på nån av dom, söker mig till Unive nu för att bli polis!

Precis. Jag blev tyvärr bannad på Avena så kommer inte spela där mer. Förorten har jag inte spelat i, de gav ut gratis whitelists i typ några dagar så jag tog den bara så jag har den liksom. Är inte aktiv på nån av dom, söker mig till Unive nu för att bli polis!
Som medlem på unive är det ditt ansvar att hålla koll på dessa dc servrar. LÄMNA alla är simplaste saken.

Jag kan inte spela på Avena. Är PERMANENT BANNAD. Köpte krim roll där 4 dagar sen och vill inte förlora krim roll, kommer inte kunna vara aktiv där alls för kan ju inte spela. Kan skicka bild på bannen, och förorten roleplay kan jag lämna absolut!

Jag kan inte spela på Avena. Är PERMANENT BANNAD. Köpte krim roll där 4 dagar sen och vill inte förlora krim roll, kommer inte kunna vara aktiv där alls för kan ju inte spela. Kan skicka bild på bannen, och förorten roleplay kan jag lämna absolut!
Du har ju fof medlem där

Ja men måste ha medlem där för att behålla krim roll. Handlar bara om att annars har jag slösat 450 kr för ingenting. Det är ända anledningen, annars hade jag lämnat Avena helt, skiter fullständigt i dom

Ja men måste ha medlem där för att behålla krim roll. Handlar bara om att annars har jag slösat 450 kr för ingenting. Det är ända anledningen, annars hade jag lämnat Avena helt, skiter fullständigt i dom
Ett slutgiltigt svar, du lämnar avena nu annars nekar vi denna ansökan. Du kan INTE ha medlemskap på andra servar då du räknas som en del i dess Community.

Nekad.
Anledning: Du har ej kompletterat din ansökan i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång samt se till att du får med punkterna i meddelandet ovanför.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka