benjiboiiiiiiiiii
Icke Medlem
- Meddelanden
- 1
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? benji
Vad är ditt discord namn? didrikbenji
Vad är ditt födelsedatum? 20 September 2000
Heter du samma på Discord som på Steam? Nej
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: benji dook år-20
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? adhd vit hyad och kriminell
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: min karaktär heter benji som kommer i från solna och ska började sitt kirinella liv för ett år sen ochhan har 2 systrar.
Vad kan du bidra med till serverns RP? fattar it
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska spela rättvist
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej jag har inte brutit mot reglerna
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja
Kan du ge exempel på några av serverns regler? inte ooc inge RDM och vdm
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag vet inget mer om mig haha
Vad är ditt discord namn? didrikbenji
Vad är ditt födelsedatum? 20 September 2000
Heter du samma på Discord som på Steam? Nej
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: benji dook år-20
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? adhd vit hyad och kriminell
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: min karaktär heter benji som kommer i från solna och ska började sitt kirinella liv för ett år sen ochhan har 2 systrar.
Vad kan du bidra med till serverns RP? fattar it
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska spela rättvist
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej jag har inte brutit mot reglerna
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja
Kan du ge exempel på några av serverns regler? inte ooc inge RDM och vdm
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag vet inget mer om mig haha