Nekad Benji1x | Blacklist Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Benji1x

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Blacklist-referens
ID: 812 — Övrigt
Anledning: Doxxar 320 i en Servervakt ansökan kom du ut bakvägen eller?
Personal: Elias
Datum: 2026-04-17
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Allt började med att min dator inte fungerade som den ska, Allt gick jätte dåligt och jag kunde inte göra något, Medans min dator laggade så gick jag in på en amerikansk server på FiveM och RPade, Jag träffade på en norsk kille som kunde lite svenska, Tillslut adda jag han på discord och vi började snacka och ha roligt, Han märkte då att min dator laggade och han sa att han hade ett program som gör den bättre o sånt, Utan att tveka så är ju helt dum som laddar ner programet utan att kolla upp de, När jag öppnar programet så startas min dator om och de lät högt i mina hörlurar, Jag satte då inte på datorn på 6 dagar, Så efter 3 dagar behövde jag återställa min dator, När jag fick igång den så laddade jag först ner discord samt steam, När jag går in på discord så hittar jag inte Unive dcn så jag trodde dom hade jävlats och skickat massa saker så jag kollar i VARJE pm jag har med personer, Jag hittade ingenting där MEN jag hittade ett meddelande från MEE6 boten där de står att jag blivit avstängd från dcn, Så jag fick en ide att gå in på forumet för att kolla där, När jag går in på mina inlägg så ser jag en överklagan som jag inte känner till alls, Så jag tar en titt på den och blir helt shockad så jag försökte f´å kontakt med en staff men jag kännde ingen staff så jag laddade ner steam, men inte GTA för de finns ingen bra server att köra, Och nu känner jag mig att jag verkligen vill tillbaka och jag har lärt mig att aldrig lita på någon man inte känner så bra och har hittat en sida där man kollar upp filer.

Tar du ansvar för det som hände? Ja, Jag tar ansvar för att jag ladda ner filen, Kan verkligen inte ta ansvar dock för att någon tog sig in på mitt konto o skit.

Vad har du lärt dig sedan dess? Jag har lärt mig att absolut inte lita på någon man inte känner jätte bra och att man ska vara försiktig på internet och man ska ha koll på vad man gör, Jag har nu hittat en sida där jag kan scanna filer efter virus så detta händer aldrig igen! 🙂

Varför ska vi ge dig en till chans? Jag tycker ni kan ge mig en till chans då jag har lärt mig att inte ladda ner filer från någon man inte känner helt, Har hittat en sida som scannar filer efter virus så detta upprepas inte igen.

Har du bevis som stödjer din överklagan? Nej tyvär inte.

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 1990 kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,
GT
Unive Staff

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka