Accepterad BenjaminKarlsson | Ban överklagan (sEtH)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

karlsery

Erfaren Medlem
Meddelanden
3,239
Reaction score
774
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199152286620/

Ditt Hex-ID: 1100001470ccb9c

Vad är din discord tagg? BenjaminKarlsson#9645

Vem var det som bannade dig? Eken

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: suntförnuft ~Eken. Återstår: 9 dagar 23 timmar 42 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror själv att dom bannade mig eftersom jag hade mask på mig i spawn och vid garaget och därför ska man bli bannad för suntförnuft och det va det jag blev

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag skulle spawna in på torget så hade jag masken på mig och glömde ta av mig den tills jag sprang till garaget men när jag hade tagit ut mig så tog jag av mig den och körde iväg från garaget och 100m från garaget blir jag bannad för suntförnuft av eken men detta med mask kommer inte hända igen jag lovar er

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det va en felaktig ban eftersom mina pollare när dom har haft mask på sig så har dom fått en vaning i ooc men jag fick ban så jag tycker det va lite och ta i men det är ju klar supportrarna som bestämmer

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. min första banning blev jag bannad av att jag sa aj till min kompis efter jag blev skadad i bilen men det visade sig att dom inte hörde det
min andra körde jag från en plats för fort när vi hade krockat

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat ta av mig masken direkt när jag kom in i spelet och bätta kommer inte hända igen jag lovar er

Har du lärt dig någonting efter din ban? yes det har jag att man inte får ha mask i stan och ta av mig den direkt när jag kommer in på unive

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka