Nekad benjamin_dryth | Ansökan till Servervakt [9westman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fakebenne!

Icke Medlem
Meddelanden
126
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? benjamin

Vad heter du på discord? bannanen#9629

Ange ditt födelsedatum 30 Maj 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är 14 årig kille som är mogen och social, brukar va med kompisar och spelar även fotboll några dagar i veckan. spenderar även på att sitta vid datorn o spela fivem oftast o då kör jag såklart unive eller kan spela andra spel också men brukar alltid bli unive att jag e inne o rpar

Hur länge har du varit medlem på Unive? jag va medlem sen 2022 men slutade där därefter då det blev för mycket med skolan och allt men nu har jag börjat igen

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) har inte varit bannad någon gång https://cdn.discordapp.com/attachments/1069308350929575976/1072879916745506836/image.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. servervaktens ansvar är att man ska va med aktivt hjälpa till lite ig på servern, det mesta servervakter ska vara till är att sådan spelare som inte kan bete sig som bryter mot reglerna o då gör regel brott så innan alla blir drabbade. om en servervakt då är där så är det servervaktens uppgift är att kolla så inte folk gör regelbrott så att det inte blir nått orättvist. alla ska förstå hur det går till och som servervakt kan man kicka som en varning eller svbanna om dem ej lyssnar eller gör nått som du som servervakt tycker att det personen gör är ban t.ex. om dem slåss o du säger sluta slåss o dem fortsätter så kan du kicka men om nån kommer o vdmar med mening så bannar du o klippar o skickar i dc ban bevis. och att förhindra att det ska komma in lallare o förstöra scenarion eller allämnt bara rpn och efter som staffs ej kan specca alla på servern då vi är över hundra på servern så blir det svårt för dem o banna osv lallare o folk som gör regelbrott o då kommer servervakten in och kan va inne o rp men endå banna osv folk genom de så hjälper dem staffsen o servern dem gör det deras namn säger dem är en är på en server och vaktar den

Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill vara servervakt för att kunna underlätta för staffsen samt att hjälpa folk som behöver hjälp

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Använder permissions till helt fel saker
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top