Accepterad Benjamin1245 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Benjamin1245

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198033445330/

Ditt Hex-ID: steam:1100001045ca1d2

Vad är din discord tagg? pimppii

Vem var det som bannade dig? William.9

Bild på banmeddelande: Ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ag tror att staffsen bannade mig för att jag sköt folk och gjorde dåliga saker på servern. Jag bröt mot reglerna och förstår att mina handlingar inte var okej. Servern måste vara säker och rolig för alla, och jag gjorde saker som gjorde det värre för andra. Jag tar ansvar för det jag gjorde, och jag vet att det var fel. Jag är ledsen för mitt beteende och jag vill göra det bättre om jag får en ny chans.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Precis innan jag blev avstängd gick jag till Mekonomen och började skjuta alla där. Jag bråkade och gjorde saker jag inte borde ha gjort. Efter det blev jag bannad. Jag förstår nu att det inte var okej och att det förstörde upplevelsen för andra. Jag ångrar det jag gjorde och jag vill ta ansvar för det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, det var inte en felaktig ban.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kanske, för det står det när jag försöker logga in på Unive, men jag minns inte exakt vad det var för något. Jag försöker ta det här på större allvar nu och bli en bättre spelare om jag får en ny chans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ha följt reglerna och inte gjort något för att förstöra spelet för andra. Istället för att skjuta folk utan anledning borde jag ha spelat normalt och respekterat de andra spelarna. Jag kunde också ha tänkt mer på hur mina handlingar påverkar servern och inte bara gjort saker för skojs skull. Nästa gång ska jag vara mer försiktig och tänka innan jag agerar.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig mycket efter mitt förbud. Jag förstår nu att mina handlingar fick konsekvenser och att reglerna är till för att göra servern rättvis och rolig för alla. Jag har lärt mig att jag inte bara kan göra vad jag vill utan att tänka på andra. Om jag får en chans till kommer jag att respektera reglerna och spela spelet på rätt sätt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka