Nekad Benjamin//wasd | Ban överklagan [GRAKKE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Benjamin//wasd

Icke Medlem
Meddelanden
222
Reaction score
18
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199069543885/

Ditt Hex-ID: 1100001421e3dcd

Vad är din discord tagg? J.C#6969

Vem var det som bannade dig? flame

Hur lång tid var din ban? 20 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: Powergaming och fearrp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att Staff banna mig för att jag inte värna mig för mitt liv när dom hotade mig med kniv och pistoler och att jag drog från dom.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte från mitt jobb "marja-lisas" efter jag hade åkt så svängde jag in till en kläddaffär efter det så skulle jag åka till piren för att sälja bilar men när jag var på väg som kom mc gäng kommer it ihåg vad det va för mc gäng men en utav dom körde rakt in i mig så jag kroka med deras samcro bussen tror jag att den heter iaf jag kör rakt in i han och vi krokar och sen så stannade jag och rpade, han som körde rakt in i mig med sin mc ställer sig upp direkt och it rpade nånting dom säger att jag ska hoppa ut och jag lyssnade efter jag hade hoppat ut så börjar dom sparka på mig för ingen anledning efter så pratade vi då så sprang jag när vi håller på att prata därför jag ville inte ha trubbel med dom och då tog dom fram träklubbor och jagade mig med den men dom han inte slå mig så jag hoppade in i bilen och drog därifrån och då kommer dom efter mig och jag åker in i en litet område för jag trodde jag kunna tappa bort dom där då men sen så åkte jag ner till piren och efter det så blev jag bannd i 20 DAGAR!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. 50/50 första delen tycker jag att det var rätt at dom bannade mig men inte i 20 dagar. Andra halvan tycker jag att man ska kunna springa därifrån därför det skulle jag göra i verkligheten annars skulle jag kanske dö och sen om den andra som körde mc inte skulle köra in i mig skulle jag inte va bannad. men jag ber hemskt mycket om ursäkt och kommer aldrig gör om det.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag blev bannad för jag pratade ooc men då var jag nybörjare och nu vet jag ALLA regler både på dc och i servern!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle inte åkt därifrån!

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag gjort och jag ber så hemskt mycket om ursäkt och kommer ALRDIG göra om det mer!

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka