Nekad Benjamin//wasd | Ansökan till Servervakt [Hagge]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Benjamin//wasd

Icke Medlem
Meddelanden
222
Reaction score
18
Vad är ditt namn i verkligheten? Benjamin

Ange ditt födelsedatum 1 Januari 1970

Vad heter du på discord? J.C#6969

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndagar: 10:00 - 03:00
Tisdag: 10:00 - 03:00
Onsdag: 10:00 - 03:00
Torsdag: 10:00 - 03:00
Fredag: 10:00 - 03:00
Lördag: hur länge jag vill
Söndag: hur länge jag vill

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på denna servern i 5 Månader.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag hade sett till att hålla servern till en bättre rp stad och kolla runt mig vad som pågår t:ex om någon lallar så blir det en varning och om inte det funkar så blir man kickad/bannad. Om jag skulle bli servervakt så kommer jag bidra till mycket. jag har varit servervakt förut så jag har erfarenheter. Jag skulle kolla på platser som piren, torget eller senarion om t:ex någon lallar på dom tre platserna så kommer jag säga till dom! Jag vet vad som krävs för att vara servervakt och jag kommer följa det till 110%. Om jag skulle bli servervakt så skulle jag kunna hjälpa staffs teamet och kunna göra det större och kunna hålla reda på folk som inte kan rpa på denna servern. Det kommer bli lättare för mig som jobbar på Autoexperten att kunna dv bilar som står i vägen eller folk som kommer in i våran lokal och lallar eller gör något annat som man EJ får göra. jag har som sagt mycket erfarenheter som servervakt och kan mycket om det, skulle hända något t:ex en moncler gubbe kommer och kör med en ambulans eller något liknad kör rakt över ledet vid marja-lisas, det första jag skulle göra det är att springa fram till mannen tagit hans id och /svbanna han och sen skulle ju jag självklart ha klipp på detta så att jag kommer skicka det till en högre staff en mig och låta dom kolla om bannen ska förlängas.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag vill bli servervakt för jag ska kunna hålla koll på vad människor gör t:ex å piren och kunna hjälpa statt teamet. Jag jobbar på autoexperten just nu och jag skulle behöva ha servervakt rollen för att kunna se till så allting går bra i lokalen, ingen lalleri och dåliga saker. Jag vill hjälpa staff teamet genom att va med o delta så att servern kommer kunna utveckla servern till ett högre steg.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag tror jag skulle kunna bidra med att göra rpn på unive just nu kan bli bättre från alla för att det är vissa som gillar att lalla och hålla på att bryta mot reglerna då tycker jag att man kan gå till en annan server och kunna lära sig att rpa med mindre folk. jag kommer bidra med att kicka eller banna folk så att dom i framtiden sköter sig och fixar sin egna rp nivå till ett bättre rp nivå. Det kommer säkert göra så att fler och fler tar rpn seriöst, efter att folk håller på att lalla och sånt på denna servern.

Varför ska just du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för att kunna höja Unives rp till en högre nivå. jag kommer ta mitt ansvar som servervakt och jag kommer se till att inget händer på vissa platser där det brukar hända saker. jag har mycket erfarenheter för att vara servervakt då jag va det men sen så råjade jag göra ett misstag med det kommer ALDRIG hända ingen. jag kommer ta servervakts rollen på liv och död. jag ska hjälpa staff teamet så mycket jag kan. jag ska kommer hjälpa dom som behöver hjälp t:ex "död vid spawn" /revive (id).

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för att jag har mycket kunskap av att vara servervakt då jag har varit det och jag fuck up det men jag kommer aldrig göra det någonsin. som sagt jag kommer ta servervakt rollen på liv och död och jag ska hjälpa alla jag kan och som behöver hjälp. jag kommer absolut svara på /report och lyssna på vad dom skriver och kolla om jag kan hjälpa dom. Jag vill göra staff teamet större det är därför jag ansöker mig till servervakt. Varför jag ansöker mig till servervakt det är för jag har spelat på denna servern och jag kan alla regler både på dc och på fivem och jag skulle vilja komma längre i mitt rollspel så att jag kan va med och delta i att göra servern till ett bättre plats där alla kan vara trygga.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? ag kan ett par commands, kan visa dom nedan /goto (Id) (Du TPar till en spelare) /bring (Id) (Du TPar en spelare till dig) /kick (Id) (Du sparkar en spelare från servern) /sqlban (Id) (Du bannar en spelare) /sqlbanoffline (Hex) (Du bannar en spelare som är offline) /revive (Id) (Du upplivar en död spelare) /tpm (Du TPar till din waypoint) /dv (Du tar bort en bil/ Delete Vehicle) /tp (Koordinater) (Du TPar till koordinater) /giveitem (Id) (Item) (Du ger en spelare ett specifikt föremål) /giveaccountmoney (Id) (Summa) (Du sätter en spelares pengar till valfri summa) /setmoney (Id) (Summa) (Du sätter en spelares pengar till valfri summa) /ooc (Du skriver i en chatt där man inte får ta info ifrån) /noclip (Du blir osynlig och kan flyga, detta kan användas till att hålla koll på spelare) /car eller /v (Du kan spawna in ett fordon) /spectate (Id) (Det funkar som en övervakningskamera, du håller koll på en spelare) /freeze (Id) (Du fryser en spelare) /clearchatforall (Du rensar chatten för alla spelare) /sqlbanhist.

Är du whitelistad på serven? ja det är jag till 110%.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans jag blev jagad och då så krokade vi men jag åkte där ifrån direkt efter vi hade korkat för att jag var så rädd.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka