Accepterad Benja420 | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Benja

Icke Medlem
Meddelanden
112
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197972852201/

Ditt Hex-ID: 110000100c00de9

Vad är din discord tagg? Benja#8888

Vem var det som bannade dig? Edde

Hur lång tid var din ban? 1 vecka

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: hoppar in och sedan tar personbilar ~Edde. Återstår: 6 dagar 23 timmar 49 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag och min kompis snodde en bil vid busskuren där man spawnar.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis behövde komma åt en bank, så vi hoppade in i en bil som stod där, vi frågade om vi kunde få skjuts till banken. Jag och min kompis spelar en karaktär som har aggressionsproblem och blir arg för allt haha. Mannen hoppar ut ur bilen helt utan anledning och då så skriver jag /shuff och hoppar in i förarsätet och vi kör därifrån. Vi RP:ar på det och säger till varandra såhär: Vad ska vi göra nu, vi har precis snott en bil och polisen kommer att vara efter oss närsomhelst. Sedan så fryser någon min kompis och jag backar tillbaka och frågar vad som händer och sedan blir jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag är lite 50 -50 där. Det var dels inte en felaktig ban eftersom han säger att det var på en greenzone. Men också en felaktig eftersom vi hade en annan syn på greenzonde. Vi trodde att en greenzone var när det brukar stå nere på kartan. Det brukar på kartan stå om det är en greenzone eller inte, så vi antog att det inte var det.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Vet inte helt hur många jag har haft, men jag vet att några av dom är felaktiga och några staffs som knappt själva kan reglerna. Och en - 2 av dom så har jag gjort fel. Och det står jag upp för och tar lärdom av det, men denna ban kan jag faktiskt inte stå upp för att det var en giltig ban.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Lära mig var det finns greenzones och inte.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att kolla upp saker och ting så att jag har sten koll på det, till exempel som vart det finns greenzones och inte.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka