Nekad Bengvin | Ban Överklagan [San]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Keviinns

Icke Medlem
Meddelanden
61
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199197218303/

Ditt Hex-ID: 110000149ba65ff

Vad är din discord tagg? Bengvin#9559

Vem var det som bannade dig? står inte och vet inte vem de var.

Hur lång tid var din ban? tror de var permanent ban

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmklipp.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag nämnde penguins server för att en person frågade om den servern, de var riktigt dumt av mig!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var någon som frågade om penguin rp servern och så tror jag att jag sa att de var ett tag sen jag spelade på den servern och så blev jag bannad. Kommer inte ihåg exakt vad som hände för att de var några dagar sen jag blev bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel men jag tycker att ni inte behöver ge mig en ban för att jag nämnde servern. En ordentlig varning skulle räckt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad en gång för att ha spelat på en annan server men nu har jag lämnat alla servrar och ska satsa på unive eftersom jag gillar unive mest och de är bäst rp där.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle aldrig ens nämnt penguin men alla kan göra fel och då lär man sig att inte göra om det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte nämna penguin eller någon annan server i unive chatten och jag kommer aldrig göra om det igen. Jag kommer inte nämna servern om ni unbannar mig!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja absolut.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka