Accepterad Bengvin | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Keviinns

Icke Medlem
Meddelanden
61
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Bengvinen/

Ditt Hex-ID: 110000143809f29

Vad är din discord tagg? Bengvinen#1111

Vem var det som bannade dig? BANDA

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: unive bann.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag bröt mot en regel som heter Combatlogg. Det är när man stänger av sitt spel i ett scenario för att undvika t.ex. att bli gripen av polisen osv. Jag förstår verkligen mitt fel och jag ångrar det väldigt mycket. Jag vill kunna fortsätta rollspela på Unive Roleplay. Eftersom jag förstått mitt fel så tycker jag att jag borde få en till chans/Unban. Jag kommer aldrig göra om detta igen och det vill jag att ni ska lita på.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag bröt en lag, Polisen såg allting och därefter blev jag gripen och hen satte in mig i sin polisbil. Sen tog det väldigt lång tid innan Polisen kom tillbaks till bilen så darför cloggade jag. Jag tycker verkligen att detta är oacceptabelt och jag förstår att jag är bannad men tycker det är överdrivet med en permanent avstängning.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, det var verkligen inte en felaktig ban, men jag har en anledning till att jag combatloggade. Anledningen är som sagt att Polisen satte in mig i en Polisbil och sen bara lämnade mig där. Jag tycker inte det är rätt att combatlogga men jag tycker heller inte att det är rätt att en Polis lämnar mig i en polisbil själv. Så där skulle ju Polisen kunna förbättra rollspelandet.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tidigare blivit avstängd för "Suntförnuft". Det var inte en felaktig ban och jag tycker det var en bra ban. Det som jag lärde mig av det var att läsa reglerna noggrant och att tänka logiskt i sitt rollspelande. Suntförnuft har verkligen hjälpt mig att förbättra rollspelandet. Även denna ban har hjälpt mig att tänka efter och jag lär mig mer om rollspelandet och era regler av denna ban.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? I just den sekunden, så skulle jag tänkt efter, att man kan få konsekvenser av att combatlogga. Och ifall jag skulle tänkt så skulle jag nog inte combatloggat och där med slippa konsekvenser.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att tänka efter noggrant baserat på Unives regler. Om ni tar bort min avstängning så kommer jag att rollspela på en högre nivå och jag kommer undvika att få avstängningar genom att lära mig era regler och ta allt seriöst. Jag kommer även skapa bra scenarion utan t.ex. combatloggs osv.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka