Accepterad JawadEsport | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JawadEsport

Icke Medlem
Meddelanden
262
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199426459452

Ditt Hex-ID: steam:11000015764573c

Vad är din discord tagg? abor3d_0

Vem var det som bannade dig? Toris

Bild på banmeddelande: 1752719067058.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ? För att jag gjorde misstag som jag nu ångrar i efterhand, jag argumenterade mer än vad jag skulle ha gjort och tjatade på dem vilket man inte ska göra. Ber om ursäkt för det

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. En polis bad mig komma ner till parkeringen i deras polis station, och när jag väl kom ner så letade jag efter honom både inne och ute. Gick dessutom in vid cellerna och det är inom rpn. Helt plötsligt får jag en ban av SWE. När jag skriver till SWE i pm för att veta varför jag är bannad vägrar han att svara. Sedan väljer jag att hoppa sup då jag inte ens vet varför jag fick en ban, dem försökte få tag på honom men han ville ej prata med mig. Och då väljer han att sjukskriva sig själv under den tiden. Jag fortsatte att försöka få kontakt med honom i pm men han vägrar svara vilket jag tycker är otrevligt och dåligt när man är staff. Jag får senare en till ban över min ban av Toris/ Berdan för en sak jag redan blev straffad för av en annan staff. Och när jag senare försöker kontakta berdan och säga att jag redan fick åtegärden tycker dem att jag är otrevlig och vi fick sitta i ett samtal jag toris, berdan, SWE och några mer. SWE börjar hitta på massa saker när jag hade för starka argument mot honom, eftersom h

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att jag gjorde fel från min sida men dem gjorde ett lika stort fel som mig. Jag vet att jag tjatade men det är bara för att SWE bannade mig orättvist och man får en jätte dålig känsla när man blir utsatt för sådant. Men det som tiggade upp mig ännu mer var när berdan vill banna mig dubbelban och specifikt på en sak som jag redan straffades för. Jag respekterar staffs och ville verkligen inte vara otrevlig men man blir sur. Plus att ingen ville lyssna på mig eller svara mig i pm. Har ännu tills idag ej fått klippet av SWE och Berdan som jag begärde. Jag vet att jag gjorde fel och har lärt mig en läxa av det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har tidigare blivit avstängd för "Suntförnuft". Det var inte en felaktig ban och jag tycker det var en bra ban. Det som jag lärde mig av det var att läsa reglerna noggrant och att tänka logiskt i sitt rollspelande. Suntförnuft har verkligen hjälpt mig att förbättra rollspelandet. Även denna ban har hjälpt mig att tänka efter och jag lär mig mer om rollspelandet och era regler av denna ban.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle ha kontaktat 320 istället för att hoppa sup eller bara helt enkelt göra en banöverklagan, men det skulle ha varit svår då jag ej visste varför jag blev bannad. Men ber om ursäkt om jag tjatade men tycker ej jag ska straffas med p ban på detta. Sedan är det upp till er, och det är erat beslut och ni bestämmer.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har verkligen lärt mig efter denna bannen på alla möjliga sätt och det kommer ej att upprepas kan jag lova. Och nu har det gått dessutom ett bra tag sedan jag blev bannad, och det är för att jag ville vila lite och komma tillbaka med en positiv insättning.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja självklart, och jag ber om ursäkt igen från min sida och menade aldrig något illa till staffsen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka