Nekad Bengt Lexus | Ansökan till Dubbelarbetare [Dumle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bengt

Icke Medlem
Meddelanden
108
Reaction score
4
Användarnamn: Bengt Lexus

Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin

Ange ditt födelsedatum 28 Februari 2004

Vad heter du på discord? Keyman#1658

Hur länge har du spelat på Multistaden? In typ en vecka

Hur många timmar har du på Multistaden? 35 timmar

På vilket sätt skulle du som Dubbelarbetare tillföra serverns RP positivt? Det skulle göra så att vi skulle kunna driva Vianor också samtidigt som Autoexperten. Det hade varit så positivt för staden. Jag kommer göra så att Vianor kommer bli skit bra och samtidgt driva på som vanligt på Autoexperten.

Hur kan man skilja på olika karaktärer? På många sätt. Visa har olika röster till exempel. Men jag kommer ha en laglig och en krimminel så det kommer bli en väldigt stor skillnad. På den ena rpar du på ett viss sätt med olika ''mål'' inom rp som t.ex att va med i gäng och göra bra rp och göra roliga rån och roliga krimminela scenarion medans på den andra vill du kanske ha ett vanligt jobb och rpa som det och göra andra roliga scenarion som inte är kriminella.

Varför ska just du bli Dubbelarbetare? För är väldigt aktiv så om jag har ett jobb på en karatär och ett annat jobb på en annan karatär så kommer jag frf spela flera timmar på båda av de per dag. Jag försöker hela tiden förbättra min rp och inte lalla. Om jag skulle fått dubbelarbetare skulle jag verkligen försökt att aldrig lalla och ta rp seriöst till 100%. Om man har dubbelarbetare så visar man på något sätt att man ska kunna klara av det ju och det kommer jag visa. Jag kommer också försöka att skilja på mina olika karaktärer så mycket som möjligt och på det bästa sättet. De kommer ha olika backstorys och personligheter osv. För jag förstår dessa krav till 500% så detta är inget lall asså jag förstår verkligen vad detta innebär (läs vad jag skrev på frågan om kraven där nere).

Varför vill du bli Dubbelarbetare? För jag vill inte sitta och spela bara på samma karatär hela tiden. Som sagt så älskar jag gäng rp men blir också mycket support ärenden eller anmälningar eller att massa folk ska klangra ner på ens gäng eller på dig om ens rp. Så skulle vart skönt att ibland bara switcha till en cevil. Jag har viljat bli dubbelarbetare väldigt länge och funderat på att köpa det men tänkte att det skulle varit onödigt om ifall det skulle kommit att man kan ansöka om det igen. Så nu när man kan ansöka så är det klart att jag tar min chans. När jag blir dubbelarbetare kommer jag bringa upp ''og times'' jag och leo ska bli vianor ägare igen och chilla. Både jag och leo har snackat fett mycket om att bli vianor igen men jag vill inte lämna gäng rp så därför vill jag ha dubbelarbetare.

Är du whitelistad på serven? Yes!

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja jag har varit bannad, alla gör misstag. Detta är den första rp servern jag har spelat på inom fivem så lixom i början fick jag flertals bans men jag tar lärdom av varennda en och jag har lyckats minska de den senaste tiden och jag försöker hela tiden att förbättra min rp.

Har du förstått att vi ställer höga krav på Dubbelarbetare och att den kan bli indragen när som helst och alltid vid bans? Förstår till 110% Och ni har all rätt att dra in den. Det står också att om denna blir nekad så måsta man vänta en månad så förstår kraven. Samt att ingen har blivit godkänd hitt en tills, alla har bara blivit nekade. Jag försöker få med så mycket som möjligt och jag kommer kämpa för denna roll då jag förstår kraven till hundra 110% och jag ska visa att jag klarar av den. Jag vet också att denna roll är något folk betalar ca 400kr för så jag lovar att jag verkligen förstår. Jag ska visa det också.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Skulle aldrig hända!!! Nej alltså!

Finns det något annat du skulle vilja berätta för oss? Ja, att jag vill bli ägare på vianor och ska fixa så det här blir toppen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka