Nekad Bengan69 | Medlem ansökning [duden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bengan69

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad är ditt discord namn? ollan7074

Vad är ditt födelsedatum? 4 September 2003

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Gunnar Jackson, 42 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Skön, stökig, charmig.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Gunnar är en sliten men charmig 42-åring från Göteborg som levt hårt med fylla, kärlekskaos och misslyckade företag. Han har lämnat det värsta bakom sig (tror han) och drömmer nu om ett lugnare liv – kanske en korvkiosk, kanske lite lycka. Men gamla vanor dör långsamt, så framtiden är oviss… och garanterat rörig.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar med en karaktär som garanterat rör om i grytan – vare sig det blir skratt, snack, eller fullständigt kaos. Gurkan är en sån som folk hakar upp sig på, som drar igång historier utan att ens försöka. Jag kommer in med gött snack, improvisation, stökig charm och en gnutta hjärta. Sånt som gör att RP känns levande – inte som ett manus, utan som riktig vardag med extra allt.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att du ibland släpper ditt ego och låter den andra spelaren få glänsa eller utveckla sin story, även om det innebär att din egen karaktär “förlorar” i stunden.

Du spelar alltså inte för att vinna – du spelar för bra rollspel. Det kan vara att din karaktär förlorar ett bråk, blir lurad, grips av polisen, eller gör bort sig – men det skapar en starkare scen, mer känsla och mer spel för båda.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja jag har en gång gått offline när jag blev jagad av ett gäng vilket ledde till en avstägning, jag förstår varför detta inte är tillåtet då det dödar hela konceptet.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? New Life Rule = när du dör, glömmer du allt som hände innan. Du springer inte tillbaka för hämnd som om du bara tappat mobilen. Metagaming. Det betyder att du låter kunskap du har som spelare påverka din karaktärs handlingar. Din gubbe vet inte vad du vet – håll isär världarna

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är kanske inte den mest stabila personen du kommer möta i Unive, men jag är definitivt en av de mest minnesvärda. Jag har levt ett liv fullt av snedsteg, skratt och tveksamma tatueringar och nu vill jag använda allt det där till att skapa äkta, levande RP som folk kan glädjas åt. Jag är en sån som kastar mig in i scener, bygger relationer, hittar kaos där det inte fanns något innan. Ibland skratt, ibland frustration, men alltid något. Jag spelar inte för att bli bäst på spelet, jag spelar för att ha kul och se till att andra har kul. Och ärligt? Jag tror att det är precis det Unive behöver mer av. Gubbar med historier och kanske en liten korvvagn.

Nekad
Anledning:
Din text är skriven av AI

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Senast ändrat av en moderation:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka