Nekad benaskren | Medlem ansökning [Zingo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

benaskren

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Theodor

Vad är ditt discord namn? dani_lite3

Vad är ditt födelsedatum? 11 September 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Björn Håkansson 31 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Genuin, sträng och omtänksam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Han heter Björn Håkansson. blev adopterad av asiatiska föräldrar i skolan och hans mamma och pappa ägde en butik som björn fick hjälpa till i en dag På fel plats och fel tid träffade han ett gäng, detta gäng ville få in Björn till att va med i gänget och börja spring åt dem han accepterade det. Han började med kriminella saker och höll på med det i 7 år men så en dag så blev det gäng krig och hela Björns gäng dog förutom Björn och så han flydde till en helt ny stad för att skapa nya möjligheter och göra om sitt liv till ett bättre liv. Han har alltid känt sig hatad men vill i sitt nya liv skaffa vänner som tycker om han han. Han är väldigt intresserad av bilar och att jobba med dem. Björn e nu 32 år gammal o gör sitt bästa för att skapa ett liv som han kommer känna sig bra och trygg i. Han hoppas på att få ett lagligt jobb o bli glad för resten av sitt liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att rpa som en bra polis på servern!

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? t.ex om någon rånar dig och det blir ett pistolhot så ska man aldrig kämpa emot du ska bara acceptera att du blir rånad och lyssna på vad personen säger och bli av med dina pengar. och om du är i en bil jakt och krokar ska du aldrig försöka komma undan så snabbt du bara kan du får rpa skadad eller medvetslös och helt enkelt förlora bil jakten och bli arresterad.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag brukade spela lite 2021 men då var jag helt ny på fivem jag bröt mot powergaming fearrp och jag använde jakt vapen som kriminell vapen jag var 10/11 år vid den tiden

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM dödar någon utan annledning VDM Du använder fordon som vapen FearRP Man rpar inte rädd när man blir hotad med vapen

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Ej taggigt intervju

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka