Nekad ben10s | Medlem ansökning [Kevin Cow] [svantii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ben10s

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Axel

Vad är ditt discord namn? Axolotlag

Vad är ditt födelsedatum? 31 December 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: liam jovic föd 2004 05 12

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? glad rolig lettretad

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Liams bakgrund är att han var föd i en familj med sin mamma pappa och syster och han flyttade från dom när han var 18 för att jobba men han tappa jobbet så nu måste han göra andra saker för att kunna bo kvar i sin lägenhet

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bra kvalitet och rolig Rp jag har spelat Roleplay innan och har 400 Timmar på gta rp

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska se från den andras perspektiv

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja jag har rdm innan och vad jag lärde mig av det är att man ska inte göra det och jag blev bannad i en vecka

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm och Vdm inte abuse roller sunt förnuft

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag tycker att jag hade bidragit till en bra rp i eran server eftersom jag har spelat mycket rp innan

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning: inte tagit sin intervju i tid

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka