ben10s
Icke Medlem
- Meddelanden
- 3
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Axel
Vad är ditt discord namn? Axolotlag
Vad är ditt födelsedatum? 31 December 2009
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: liam jovic föd 2004 05 12
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? glad rolig lettretad
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Liams bakgrund är att han var föd i en familj med sin mamma pappa och syster och han flyttade från dom när han var 18 för att jobba men han tappa jobbet så nu måste han göra andra saker för att kunna bo kvar i sin lägenhet
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bra kvalitet och rolig Rp jag har spelat Roleplay innan och har 400 Timmar på gta rp
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska se från den andras perspektiv
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja jag har rdm innan och vad jag lärde mig av det är att man ska inte göra det och jag blev bannad i en vecka
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm och Vdm inte abuse roller sunt förnuft
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag tycker att jag hade bidragit till en bra rp i eran server eftersom jag har spelat mycket rp innan
Vad är ditt discord namn? Axolotlag
Vad är ditt födelsedatum? 31 December 2009
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: liam jovic föd 2004 05 12
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? glad rolig lettretad
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Liams bakgrund är att han var föd i en familj med sin mamma pappa och syster och han flyttade från dom när han var 18 för att jobba men han tappa jobbet så nu måste han göra andra saker för att kunna bo kvar i sin lägenhet
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bra kvalitet och rolig Rp jag har spelat Roleplay innan och har 400 Timmar på gta rp
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska se från den andras perspektiv
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja jag har rdm innan och vad jag lärde mig av det är att man ska inte göra det och jag blev bannad i en vecka
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm och Vdm inte abuse roller sunt förnuft
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag tycker att jag hade bidragit till en bra rp i eran server eftersom jag har spelat mycket rp innan