Nekad Ben Dower | Medlem ansökning [Momo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ben Dower

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Vad är ditt discord namn? iinuspinus#6316

Vad är ditt födelsedatum? 10 Februari 2008

Berätta om din karaktär. Mustafa Fröberg, 23 år gammal, uppväxt i Sverige, född i Turkiet. mustafa blev uppväxt i en rätt rik släkt, han bodde i en herrgård, hade hästar och åt fin mat varje dag. Men även fast han levde som en kung kunde det hålla han från att bli mobbad. Han blev mobbad och slagen nästan varje dag vilket fick han att vara en tyst unge. Varje dag vaknade han med ångest och vägrade gå till skolan. Tillslut blev det nog för han. Han blev rånad av sina klasskamrater i skoltoan och efter det bytte han skola. Hans liv blev 3 gånger bättre eftersom ny skola, nya vänner och nya intressen, fast de nya intresserna kanske inte var de bästa intresserna. mustafa började sälja knark efter skolan i förorterna vilket han tjänade mycket på, även fast han redan levde ett bra liv. Han fortsatt såhär tills 20 års åldern, men han blev tillslut tagen av en civilpolis som låtsades vara en köpare. mustafa blev intagen i häktet och sedan rakt in i fängelset i 2 år. Han blev utsläppt och sedan levde ett relativt vanligt liv i ca ett år, men nu får vi se hur hans liv kommer gå i framtiden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Varför ska just du bli whitelistad? Jag tar RP väldigt seriöst och gillar verkligen att låtsas vara någon annan, även fast det låter lite konstigt, det är ju därför vi spelar RP? Jag gillar att hjälpa folk om de behöver hjälp och jag skulle aldrig tjafsa emot en staff medlem eftersom de har all kraft att straffa mig. Jag bidrar positiv energi och jag retar inte folk bara för att de inte kan RPa rätt, gör folk fel säger man bara vad de gjorde och inte reta dom.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas att båda ska ha roligt i ett scenario. Så om tex jag är i ett slagsmål med 4 mer personer involverade så slår jag ner en kille och då kanske jag inte sparkar och slår så att han dör, att jag låter han får in lite slag också så att det blir roligt för båda sidorna.

Hur hittade du Unive? vänner, sociala medier och spelat x antal gånger på servern innan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka