Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199234553373/
Vad är ditt namn i verkligheten? Linus
Vad är ditt discord namn? linus#6302
Vad är ditt födelsedatum? 10 Februari 2007
Berätta om din karaktär. min karaktär är från sverige och har en tallförmåga han är 23 år gammal han är oftast glad men blir iriterad lätt han gillar att pimpa sina bilar och att äta billyz pan pizza
Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag ska kunna göra saker och för jag är chill kan reglerna och hur man ska bete sig i olika senarium och för jag är seriös
Vad kan du bidra med till serverns RP? bra rp cool rp rolig rp seriös rp
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte bara försöker få sig själv att vinna i all senarium
Hur hittade du Unive? mina kompisar spelar på servern sen så joina jag.
Vad är ditt namn i verkligheten? Linus
Vad är ditt discord namn? linus#6302
Vad är ditt födelsedatum? 10 Februari 2007
Berätta om din karaktär. min karaktär är från sverige och har en tallförmåga han är 23 år gammal han är oftast glad men blir iriterad lätt han gillar att pimpa sina bilar och att äta billyz pan pizza
Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag ska kunna göra saker och för jag är chill kan reglerna och hur man ska bete sig i olika senarium och för jag är seriös
Vad kan du bidra med till serverns RP? bra rp cool rp rolig rp seriös rp
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte bara försöker få sig själv att vinna i all senarium
Hur hittade du Unive? mina kompisar spelar på servern sen så joina jag.