Nekad zarre | Medlem ansökning [taxi3765]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zarre

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? zarbzdzn

Vad är ditt födelsedatum? 14 November 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Eliaz Josefsson 26 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? väldigt snäll när man är snäll mot han, genuin, och väldigt seriös i vissa lägen.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: backgrunden är bra då han växte upp med sin familj asså mamma, pappa och 2 syskon. han växte upp i en liten håla i dalarna. han var en gangska snäll liten pojk som lekte med de andra barnen men efter ett par år när han var 15 år så skulle han och han pappa ut på utflygt men då så krockar de med sin bil och pappan dör men jag hade bara lite synliga skador men efter detta hände så började han göra kriminella saker han började sälja droger för att få in pengar till sin familj då mamman inte jobbade. hans frantids planer är att leva ett svensson liv med fru och barn en dag!

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med ett väldigt bra rp då jag är bra på atyt rp då för att jag har rpat i mer än i 2 år men kan även bidra med starka och känslo samma senarium.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? de är när man drar vissa drag som gör att motparten vinner. eller att man spelar för motpartens vinst i senariumet. eller kortfattad att något gynnar din motpartner

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja en gång för vdm då jag skulle köra ner i en nerförs backe då jag inte såg att de stog massa folk mitt i vägen så jag körde ner utan att se dom uppefrån och då var de vdm men de var inte de riktogt utan de stog i vägen då jag it såg dom för jag kom uppifrån!

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm dödar någon utan backligande senarium, vdm dödar någon med fordon, fear rp man vänar it för sitt liv.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nope

Nekad.
Anledning: Du måste vänta 7 dagar efter indraget.

Du får ansöka igen 2025/08/02, lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka