Accepterad Ben 10 | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ben 10

Icke Medlem
Meddelanden
457
Reaction score
38
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198886662443/

Ditt Hex-ID: 11000013737b12b (Hex)

Vad är din discord tagg? Ben 10#1080

Vem var det som bannade dig? philip320

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? klackskoban

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Blev bannad för att jag valde att byta server simpelt sagt. Min första server var unive eller som det kallades då multistaden / multipvp. Jag spela här konstant i över ett och ett halvt år till två år konstant utan en ban men sedan öppnades en server och fick väldigt många offer om jag gick med så valde faktiskt att gå över. Då blev jag faktiskt discord bannad och permanent bannad alltså utesluten från unive communityit. Sedan var jag på den servern ett tag men valde att gå tillbaka till unive eftersom jag faktiskt tyckte det var roligare där igen. Sedan spelade jag igen konstant på unive. Detta pågick under en längre period men en dag blev alla mina vänner bannade och rörde tillbaka sig till den andra servern. Jag blev personligen inte bannad och var bara fundersam till vart dem hade valt att gå. När jag gick med i discorden så blev jag permanent bannad från unive. Jag försökte få kontakt med philip320 men det var ej möjligt under den tiden. Då valde jag att följa med mina vänner och har spelat på den servern till en kort period tillbaka. Det är förståeligt hur dem tänkte och deras synvinkel på det hela. Jag säger inte att jag inte har gjort fel och förstår att konsekvenserna är rättfärdiga. Jag frågar bara om en till chans

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Som jag skrev här över så var det normal dag. Jag är en aktiv individ så jag kom in senare än dem flesta jag var bekanta med på servern och såg att de individerna jag spela med oftast var bannade. Jsg kontakta dem och dem förklara sin situation och dem erkände att deras ban var ett korekkt beslut. Dem sa att dem skulle ansluta och gå tillbaka till den gamla servern och att dem redan hade pratat med staffsen och ägaren. Då valde jag att ansluta med i discorden och blev indragen till ett call med dem jag spela med och staffs. Detta såg fel ut och gjord så jag förlora massa disocrd servrar och då kollade jag upp det och upfatta det som att jag hade blivit permanent bannad. Detta gjorde så at tjag försökte kontakta ledningen men fick ej möjligheten att skriva till dem.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta var inte en felaktig ban. Jag förstår varför och hur dem tänkte under processen. Detta är konskevneserna utav mina handlingar som inte var dem mest vällplanerade. denna händelse på börjades för att jag lätt mitt sinne kontroleras uatav andra. Säger ej detta är fel över huvud taget.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Blivit permanent bannad för i princip samma anledning 1 tidiagre gång och förklaringen står i övre texten:)

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det är självklart. Finns flertal andra handlingar som skulle kunnat påbörjat ett annat resultat än detta. Jag kunde fokuserat på mig själv och inte lyssnat på individerna som var med mig. Jag kunde valt att inte associera mig med den andra servern över huvud taget. Jag kunde valt att stanna och försökte kontaktat er och förklarat situationen. Finns tusentals saker jag kunde ha gjort annorlunda

Men hur jag tänker är att jag får ta konsekvenserna för mina handlingar och lära mig. Jag är klar med den andra servern och det är i princip omöjligt att jag går tillbaka ditt eftersom jag har brutit kontakten med individen som har övertalat mig 2 och tror inte dem bron kommer byggas upp igen. Jag har vägt mina val och vad som är bäst för min rp upplevelse och community upplevelse och skulle vilja lägga min tid här istället.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Väldigt mycket.

1. Kontrollen och organiseringen på denna server e bättre. Detta gäller i princip allt och ni har faktiskt kontroll över servern och står fast vid era beslut samt regler / moraliska standards.

2. Community är mycket bättre och det känns faktiskt som man spelar med folk som vill rp och inte bara är här för att hetsa. Samma gäller discord servern folk är allmänt trevligare och har väldigt mycket respekt för servern.

3. Rpn överlag här är den bäst och något jag vill delta i.

Finns mycket mer men det är bara en sammanfattning till varför jag vill spendera min tid samt energi just i detta community. Och denna gång vet jag att jag kommer stanna kvar eftersom jag är klar med att få erbjudanden och vilja ha roller. Jag vill bara vara en allmän spelare och det bästa stället att vara det på är här och vet att det ej kommer ändras så att lämna är inte ett alternativ. Jag kan lova att detta kommer vara servern jag stannar på och det har jag bevisat en gång när jag till exempel var polis i 1 år utan en ban eller någon typ av paus. Men förstår att jag har bruttit den tilllit ni har haft men frågar bara om 1 till chans

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Skulle gärna vilja ha en konversation med philip allmänt bara för vet att han är en smart individ som står för det han säger. Han har mycket att göra det vet jag men jag är allmänt bättre på att prata och tror vi skulle komma fram till mer om denna text inte räcker.

Viktig detalj är att detta inte är ett andra hands val men att jag valde själv att lämna min position som staff och kriminell, medlem etc för att försöka på börja rp här eftersom jag inståg skilladen på servrarna

Sista nu da är att jag har bilder och tid om du vill se dem philip så kan jag ta och ha live och så vidare

Senast ändrad:
Kommer inte unbanna dig igen om du blir bannad för liknande anledning. Nu får du göra dina val

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka