Accepterad Ben 10 | Ansökan till Servervakt [Swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ben 10

Icke Medlem
Meddelanden
457
Reaction score
38
Vad är ditt namn i verkligheten? basell

Ange ditt födelsedatum 25 Juli 2005

Vad heter du på discord? Ben 10#0001

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag: 12:00 - till jag blir för utmatad
Tisdag: 12:00 - till jag blir för utmatad
Onsdag: 12:00 - till jag blir för utmatad
Torsdag: 12:00 - till jag blir för utmatad
Fredag: 12:00 - till jag blir för utmatad
Lördag: 12:00 - till jag blir för utmatad
Söndag: 12:00 - till jag blir för utmatad

[ nu när det är sommarlov varierar tiderna så då är jag mer aktiv ]

Hur länge har du spelat på Unive? 6 - 12 måndaer

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Enligt mig ska jag bli server vakt för att jag har visat väldigt mycket engagemang. Jag har väldigt många timmar [1000] på five M och alla är på Unive servern. Enligt mig visar det min lojalitet till servern eftersom jag aldrig har varit med på någon annan server. anledningen till att jag har aldrig varit med på någon annan server är för att jag har tro på ledningen att dem gör sitt bästa och faktiskt håller uppe den bästa servern i sverige. Det gör mig inspirerad och gör så att jag vill hjälpa på det sättet jag kan. Som exempel har jag varit whitelist ansvarig för ett tag sedan. När jag var whitelist ansvarig försökte jag alltid att hjälpa folk. Jag svarade alltid i pm snabbt och tog alla intervjuer jag kunde. Jag hjälpte också alla andra whitelist ansvariga som var nya och dem som var erfarna så att servern kunde vara effektiv och så att dem kunde få in folk till servern med en hög rp nivå. Det påverkade min kunskap inom reglerna enormt så nu kan jag alla regler utan till. Jag valde att avgå eftersom jag Hade kommit med i polismyndigheten och ville fokusera på att höja mina kunskaper om yrket och höja rp nivån i kåren.

Om jag fick möjligheten att bli support / staff skulle jag kunna bidra med stabilitet till servern. Hur jag skulle kunna göra det är genom min kunnighet inom reglerna. Jag har läst igenom dem vid flertalet situationer och har spridit dem vidare till andra individer på servern. Det har gjort så att spelare blir mer kunniga inom rpn och det leder till en mer utvecklad server. Jag är också erfaren inom kommandon så att behöva spendera tid att lära mig dem kommer ej vara ett problem.

Styrkor:
Känslokall
Anledning: jag är väldigt känslokall. Det leder till att jag inte gör några beslut igenom mina känslor. Mina beslut väljs utav vad som är mest logiskt under en specifik situation. Det leder också till att jag är opartisk ändå om dem är någon jag har någon typ av relation med. Det gör mig inte heller rädd att ge någon hårdare kritik eller något typ av hårdare straff. Jag står också vid mina åsikter och kan alltid ha en diskussion utan att bli upprörd

Kunnig:
Anledning: Jag har spelat på servern under en längre period. Det har lett till att jag som spelare har fått väldigt mycket kunnighet om alla yrken på servern. Jag har jobbat inom alla jobb och till och med varit chef över några av jobben. Dem jobben jag är mest kunniga om är polismyndigheten och securitas. Anledningen för det är att jag har arbetat som polis under en längre period på servern och under den tiden så gav erfarenheten mig kunskapen jag behöver. För tillfället är jag ganska säker på att jag är den mest kunniga inom polismyndigheten och hur den fungerar. Samma sak med securitas. sedan är jag intresserad på hur företag bygger upp sig så jag har väldigt mycke kunnighet om hur ett företag ska bli styras.

Med kunnigheten jag kan så kan jag ha en åsikt och göra vettiga beslut ändå om det är ett supportärende som består utav ett specifikt ämne som man måste vara kunnig om.

Kritik
Anledning: Jag kan ta kritik väldigt bra. Jag blir aldrig upprörd över kritik som jag får. Jag väljer att ta den känslan jag får när någon individ ger mig kritik och omvandlar den till något positivt. Den positiva energin använder jag sedan för att bygga upp min kunnighet och lära mig från mina misstag.

Sedan finns det ologisk kritik som inte är menad för att du ska bli informerad om ditt misstag. Det används huvudsakligen för att trycka ner någon annan. Det är inte något som påverkar mig eftersom jag inte tar åt mig av ord. Jag håller mig lugn och professionell sedan så får Jag bedöma om han har tryckt ner någon annan individ och då tar jag åtgärder.

Det är några av mina styrkor. Annars har jag väldigt mycket tålamod och kan sitta och ha en konversation under en längre period. Jag kan också byta ton om det behövs som till exempel olika individer börja använda ord som inte borde nämnas under ett supportärende.
Jag kan också skriva utförligt så jag kan bidra med rapporter till högre uppsatta om det behövs. Jag kan också skriva utförliga sammanfattningar till individer som har frågor.

Annars är jag en social person som inte blir nervös under stora folksamlingar som är viktigt när man är support. Jag kan också ta kontroll över ärenden så att det inte blir kaos.

Några saker som jag är bra på:

Jag kan också hantera stressiga situationer som behövs tas effektivt och snabbt.
Jag kan assistera med saker på ett snabbt och effektivt sätt
Jag kan tänka från andra perspektiv
Jag kan hantera källkritik
kan hantera olika typer av individer
kan anpassa mig till situationer

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag vill bli server vakt eftersom jag har assisterat servern med många olika metoder. Jag har varit medlemsansvariga och jag var det under en väldigt lång period. under min period som whitelist ansvarig så försökte jag assistera så många individer som möjligt. Jag svarade alltid i pm så snabbt som möjligt om dem hade några allmänna frågor eller om de vill ta en intervju. Jag assisterade också andra Medlemsansvariga så att dem kunde vara så effektiva som möjligt. Efter ett tag när jag hade blivit polis så avgick jag eftersom jag ville fokusera på polisyrket. Anledningen för det är att jag ville höja min egen rp som tjänsteman och kårens rp eftersom den var ganska låg under den tiden. Efter ett jag hade jag mer kontroll på kåren och kunde påverkade den mer och mer´. tillslut blev jag rikspolischef och då påverkade jag serverns rp enormt. hur jag gjorde det var att jag utvecklade polisens rp och eftersom polismyndigheten är det viktigaste jobbet på servern så utvecklades andras rp allmänt efter vi poliser utvecklades. Tyvärr så förlorade jag den rollen och då valde jag att bli krim för att förbättra den sidan av rpn så mycket som jag kan. Nu vill jag göra något större och jag tycker support är ett väldigt bra steg framåt för mig som vill hjälpa server på alla möjliga sätt jag kan. Sedan så jag möjligheten när Philip skrev ut att nyas supports söks och jag tyckte att det var dags att försöka bli support så att jag kan hjälpa andra på servern. Sedan känner jag ganska många i staff teamet och jag tycker det är en väldigt bra stämning i staff teamet. Jag tycker också att alla individer i staff temet är underbara och jag skulle gärna vilja samarbeta och arbeta med dem. Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag har väldigt bra kunskaper inom kommandos. Jag är erfaren sedan tidigare eftersom jag har använt permisen vid ett annat tillfälle /svban [ID] [Anledning] - Det är ett kommando som serverakter / staffs kan använda för att banna en spelare under en kortare period [30 Min] Kick [ID] [Anledning] - Kickar spelaren från servern. Spelaren kan ansluta sig tillbaka direkt efter. [ Kan användas utav server vakter / supports] Revive - används för att återställa din karaktär till en bra hälsa [ Kan användas utav server vakter / supports]

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Svarade på frågan här över ^^

Varför ska just du bli servervakt? Enligt mig ska jag bli server vakt för att jag har visat väldigt mycket engagemang. Jag har väldigt många timmar [1000] på five M och alla är på Unive servern. Enligt mig visar det min lojalitet till servern eftersom jag aldrig har varit med på någon annan server. anledningen till att jag har aldrig varit med på någon annan server är för att jag har tro på ledningen att dem gör sitt bästa och faktiskt håller uppe den bästa servern i sverige. Det gör mig inspirerad och gör så att jag vill hjälpa på det sättet jag kan. Som exempel har jag varit whitelist ansvarig för ett tag sedan. När jag var whitelist ansvarig försökte jag alltid att hjälpa folk. Jag svarade alltid i pm snabbt och tog alla intervjuer jag kunde. Jag hjälpte också alla andra whitelist ansvariga som var nya och dem som var erfarna så att servern kunde vara effektiv och så att dem kunde få in folk till servern med en hög rp nivå. Det påverkade min kunskap inom reglerna enormt så nu kan jag alla regler utan till. Jag valde att avgå eftersom jag Hade kommit med i polismyndigheten och ville fokusera på att höja mina kunskaper om yrket och höja rp nivån i kåren.

Om jag fick möjligheten att bli support / staff skulle jag kunna bidra med stabilitet till servern. Hur jag skulle kunna göra det är genom min kunnighet inom reglerna. Jag har läst igenom dem vid flertalet situationer och har spridit dem vidare till andra individer på servern. Det har gjort så att spelare blir mer kunniga inom rpn och det leder till en mer utvecklad server. Jag är också erfaren inom kommandon så att behöva spendera tid att lära mig dem kommer ej vara ett problem.

Styrkor:
Känslokall
Anledning: jag är väldigt känslokall. Det leder till att jag inte gör några beslut igenom mina känslor. Mina beslut väljs utav vad som är mest logiskt under en specifik situation. Det leder också till att jag är opartisk ändå om dem är någon jag har någon typ av relation med. Det gör mig inte heller rädd att ge någon hårdare kritik eller något typ av hårdare straff. Jag står också vid mina åsikter och kan alltid ha en diskussion utan att bli upprörd

Kunnig:
Anledning: Jag har spelat på servern under en längre period. Det har lett till att jag som spelare har fått väldigt mycket kunnighet om alla yrken på servern. Jag har jobbat inom alla jobb och till och med varit chef över några av jobben. Dem jobben jag är mest kunniga om är polismyndigheten och securitas. Anledningen för det är att jag har arbetat som polis under en längre period på servern och under den tiden så gav erfarenheten mig kunskapen jag behöver. För tillfället är jag ganska säker på att jag är den mest kunniga inom polismyndigheten och hur den fungerar. Samma sak med securitas. sedan är jag intresserad på hur företag bygger upp sig så jag har väldigt mycke kunnighet om hur ett företag ska bli styras.

Med kunnigheten jag kan så kan jag ha en åsikt och göra vettiga beslut ändå om det är ett supportärende som består utav ett specifikt ämne som man måste vara kunnig om.

Kritik
Anledning: Jag kan ta kritik väldigt bra. Jag blir aldrig upprörd över kritik som jag får. Jag väljer att ta den känslan jag får när någon individ ger mig kritik och omvandlar den till något positivt. Den positiva energin använder jag sedan för att bygga upp min kunnighet och lära mig från mina misstag.

Sedan finns det ologisk kritik som inte är menad för att du ska bli informerad om ditt misstag. Det används huvudsakligen för att trycka ner någon annan. Det är inte något som påverkar mig eftersom jag inte tar åt mig av ord. Jag håller mig lugn och professionell sedan så får Jag bedöma om han har tryckt ner någon annan individ och då tar jag åtgärder.

Det är några av mina styrkor. Annars har jag väldigt mycket tålamod och kan sitta och ha en konversation under en längre period. Jag kan också byta ton om det behövs som till exempel olika individer börja använda ord som inte borde nämnas under ett supportärende.
Jag kan också skriva utförligt så jag kan bidra med rapporter till högre uppsatta om det behövs. Jag kan också skriva utförliga sammanfattningar till individer som har frågor.

Annars är jag en social person som inte blir nervös under stora folksamlingar som är viktigt när man är support. Jag kan också ta kontroll över ärenden så att det inte blir kaos.

Några saker som jag är bra på:

Jag kan också hantera stressiga situationer som behövs tas effektivt och snabbt.
Jag kan assistera med saker på ett snabbt och effektivt sätt
Jag kan tänka från andra perspektiv
Jag kan hantera källkritik
kan hantera olika typer av individer
kan anpassa mig till situationer

samma text som över eftersom det är samma förklaring på frågorna

Varför vill du bli servervakt? svarat på frågan över

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon?
  • /svban [ID] [Anledning] - Det är ett kommando som serverakter / staffs kan
  • använda för att banna en spelare under en kortare period [30 Min]
  • Kick [ID] [Anledning] - Kickar spelaren från servern. Spelaren kan ansluta sig tillbaka direkt efter. [ Kan användas utav server vakter / supports]
  • Revive - används för att återställa din karaktär till en bra hälsa [ Kan användas utav server vakter / supports]
  • sv - Används för att kontakta andra servervakter
  • Tpm - Används efter du har lagt en checkpoint så kan du skriva [TPM] så teleporteras du till platsen
  • Goto [ID] - Används så att du kan teleporteras till en annan spelare
  • sqlban [ID] [Anledning] - Används för att banna folk under en längre period
  • sqlbanoffline [ID] [Anledning] - Används för att banna folk under en längre period När dem inte är online
  • Bring [ID] - teleporterar individer till dig
  • Freeze [ID] - Gör så att individen inte har kontroll över sin karaktär.
  • Giveitem [ID] [Vapennamn] [Antal] - Används för att spawna in olika föremål
  • Setjob [ID] [jobb] [Grad] - Gör så att du blir anställd på ett yrke
  • Spec - ger dig en meny där alla spelares namn står. då kan du välja att specca en specifik individ
  • Togglename - Gör så att du ser steam namn och ID på andra spelare
  • Toggleid - Gör så att du ser andra spelares ID
  • Sc [Vad du vill skriva] - Skriver i en privat chatt som bara staffs kan se

Är du whitelistad på serven? nej

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans 2 gånger förut. en gång av en staff som trodde jag metade. blev unbannad 5 min efter

en gång av philip för att han trodde att jag inte speccade

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej

Abow känns som jag läste en novell hoppas ni godkänner denna! +rep

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka