- Meddelanden
- 189
- Reaction score
- 54
Ban-referens
DC-29633e — Discord, Permanent
Anledning: rasism
Bannad av: reconciliation
Visa på portalen →
Berätta vad som hände Jag hade varit ute och druckit med mina vänner. Hade tittat på en match och hade fått i mig några lite väl många enheter. Sen sätter jag mig vid datorn och om jag minns rätt så var jag bannad vid den tiden, från servern men inte discorden. Sen sa de jag brukar spela med saker som började trigga mig. Alltså saker som hade hänt på servern under tiden jag var borta. Sen gjorde jag det dumma valet och började skriva dumma saker.
Tar du ansvar för det du blev bannad för? 110%. Jag tar verkligen ansvar för min ban, bannen var verkligen rätt och inte felaktig. Jag skrev minns inte vad jag exakt skrev men utifrån vad det står på min ban så har det varit rasistiska ord. Unive som server är ju strikt emot rasism så det är regelbrottet där.
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Ja har lärt mig en bra jävla läxa och det är att inte skriva rasistiska saker i discorden eller exempelvis ingame i ooc eller ic chat. Det jag skulle göra annorlunda är att aldrig skriva något rasistiskt igen och jag har verkligen tagit lärdom. Ångrar mig så sjukt mycket att jag skrev dedär, hade jag haft möjligheten och spola tillbaks tiden hade jag ALDRIG gjort om de
Varför ska vi ge dig en till chans? Jag anser att ni ska ge mig en till chans då jag har mognat som person. Jag har inte varit den mest skötsammaste spelare på servern men under tiden jag har varit borta har jag kunnat reflektera över vissa val som exempelvis mina val jag har gjort på unive. Jag har insett att man borde fan ta o sköta sig för det håller alltid längst i längden. Får jag en till chans på Unive är det exakt vad jag kommer göra. Jag kommer sköta mig och aldrig göra om de här sakerna jag har gjort förr. Sättet jag kommer bete mig på annorlunda är att inte skriva massa dumma och onödiga saker och kanske inte gå in på unive när man är lite full.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja
Senast ändrad: