Accepterad Beetlejuice | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Beetlejuice

Aktiv Medlem
Meddelanden
189
Reaction score
54
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198966345431

Ditt Hex-ID: 11000013bf78ed7

Vad är din discord tagg? beetlejuice019

Vem var det som bannade dig? Ludde

Bild på banmeddelande: bann.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag skrev /me Free Palestine

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja jag var med några och en person som har suttit och pratat dåligt om muslimer och några som jag har känt väldigt länge och förolämpat de. Så vi åkte runt och plötsligt kom hon från ingenstans. Så jag skrev /me Free Palestine, /me Free Kurdistan och jag tänkte inte jätte mycket på det just då. Sen vakna jag och kolla dc och såg att Ludde tagga mig och sen ser jag att jag har indragna roller.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Enligt mig var det en felaktig och rätt ban på samtidigt. Det som var rätt var att jag faktiskt betedde mig väldigt dåligt och sjönk min rp nivå. Borde inte ha gjort det. Sen tycker jag också att konsekvenserna är lite överdrivna. Att jag får indragna roller på det är lite grovt enligt MIG. Jag hade hellre fått en ban för händelsen då jag kunde ha gjort en värre handling,

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har fått bans förr och jag har tagit lärdom av de bansen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja det hade jag faktiskt kunnat göra och det är att jag inte ska sitta och hålla på så. Nu när jag tänker efter så var det väldigt tramsigt av mig och vet faktiskt inte varför jag gjorde det. Nu när jag fick indragna roller så tänkte jag ba "fuck va onödigt och ovärt".

Det jag kunde ha gjort är att inte vara i den miljön och om jag är i den så borde jag inte ha gjort det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig jävligt mycket av min ban. Jag kommer aldrig göra om det för när jag tänker efter så var det fan i mig värt. Borde ha tänkt igenom vad som kan hända och vad konsekvenserna är. Jag ångrar mig grovt mycket och känner att det var så äckligt onödigt. Hade jag kunnat spola tillbaks tiden hade jag aldrig gjort om det.

Det var väldigt onödigt, lågt och dumt av mig att göra en sådan handling och har verkligen lärt mig konsekvenserna.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka