Dubbelpost BEETLE JUICE | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

BeetleJuice.

Icke Medlem
Meddelanden
86
Reaction score
5
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198028139830/

Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad är ditt discord namn? BeetleJuice#7110

Vad är ditt födelsedatum? 13 Juni 2004

Berätta om din karaktär. Det är en 19 årig man som heter Abdi som älskar allt om bilar som t.e.x laga bilar, pimpa bilar och köra sälja bilar. Abdi är en omtänksam och rolig person som bryr sig om andra jätte mycket och han kan till o med bry sig om andra mer än sig själv. Han hjälper så många han kan samtidigt och han älskar chips,godis och läsk. Nu i vinter har han varit tomten ganska ofta till småbarnen men han älskar att ge bort saker så varenda människa som frågar om jag är tomten svara jag ja och frågar ifall dom vill ha nåt i julklapp och då brukar jag alltid ge dom nåt. Abdi gillar att lära känna och prata med nya folk och han har jätte många vänner och är ganska välkänd i multistaden. Abdi gör så många goda gärningar han kan varje dag som t.e.x köpa bil om dom är ny inflyttade,betala folks fakturor om jag har råd och vara så snäll så möjlig mot alla som är snälla mot honom. Abdi har också en bror som heter Kalle som han är med ganska ofta. Vi brukar chilla på nån starndd lite då o då.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? :för att jag vill ha en större roll i staden och för att kunna jobba på bättre jobb och tjäna mer pengar och ha nåt och göra hela tiden för då kommer jag kunna vara mycket mer aktiv och kommer försöka att höja min rp-nivå så mycket det går. Jag vill också bli whitelist/medlem för att man har jätte mycket fördelar med att vara medlem och jag är en person som har spelat i unive 1 år och 3 månader . Jag var ej medlem de två förstö månaderna och det varr jätte tråkigt för man hade inget att göra men så fort jag blev medlem blev multistaden/unive den bästa servern i hela universum så det skulle varit jätte kul att bli medlem. Jag vill bli medlem för att jag är en person som gillar att prata och rpa med olika personer och då är det kul att kanske hitta nya personer att rpa med från jobbet och ifall man har någon att rpa med blir det mycket roligare att rpa för att man alltid har nya saker och ideer att göra hela tiden och det gör rp-nivån både högre och rpn roligare. Jag vill också bli medlem för att jag vill vara med i gäng och sånt men också för att om jag är medlem kan jag spela och jobba på samma jobb som mina vänner och då blir det rolig och bättre rp för att jag vet att både jag och mina vänner är jätte aktiva på multistaden och om vi jobbar eller rpa med samma saker och sånt kommer vi vara mer aktiva på multistaden och då gör vi jobbet aktivare och då kan fler folk komma och köpa/fixa sina sker där. Så att det finns jätte många fördelar med att vara medlem och då tycker jag att jag borde bli medlem just för att man bara behöver ansöka och då blir rpn redan jätte mycket roligare så om jag blir medlem skulle det uppskattas jätte mycket för då kan jag vara mer aktiv och tycka att det är roligt att rpa. Jag har även tidigare erfarenheter inom unive medlemskap då jag varit medlem flertal gånger här.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Unive fångade mig genom att deras rp nivå är på en helt annan nivå än NÅGON ANNAN SERVER. Deras mods admins osv är riktigt bra och gör så att serven inte blir lalligt och man får en mycket bra rp upplevelse. Man märker att de satffs o admins osv att de jobbar riktigt bra i serven eftersom de brukar vara 200+ pers i serven och ändå lyckas de hålla serven lall fri och bra.

Hur hittade du Unive? jag hade precis fått fivem och jag letade efter en bra server och så såg jag multistaden och tänkte direkt när jag kom in att den var jätte bra och hade bra scipts och rp i sig så jag började spela den oftare och oftare och nu älskar jag den. Och jag har aldrig spelat en annan servern sen jag hittade multistaden för att jag älskar den och vill inte bli blacklistad eller något sånt där. Och om jag nånsin blir blackad kommer jag göra allt för att komma tbaka.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att höja rp upplevelsen genom att arbeta och försöka göra rpandet så realistiskt så möjligt. Och förstås för att ha roligt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jo men de samma här. Att försöka skärpa mig så bra jag kan och börja i arbeten IG.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Spelar inte på någon annan Rp server kan hända ibland att jag spelar på på drift servrar som inte är rp servrar

Tillbaka