Accepterad becknish123 | Ansökan till Servervakt [Hagge]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

becknish123

Icke Medlem
Meddelanden
39
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Ali Mousa

Ange ditt födelsedatum 17 Juli 2003

Vad heter du på discord? FTP#5309

Mellan vilka tider kan du oftast spela? från kl 15-06 nästan varje dag

Hur länge har du spelat på Unive? 2 månader ungefär

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Om jag skulle bli servervakt, skulle jag se till att de som inte tar servern på allvar, som klubbor och de som bryter mot reglerna och bryter servern, jag svär / sparkar. Jag fortfarande rp som vanligt och kommer inte att gå runt och kontrollera om folk gör något fel men jag kommer att rp som vanligt men om jag möter oroliga människor kommer de att förbjudas eller sparkas beror på men kan också skriva en artikel om dem Rapporten, låt de blir en längre väg än min egen, det beror också på vad den här personen har gjort.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Mitt mål som servervakt är att bli av med alla idioter på servern som inte hör hemma och rensa alla bilar på servern, för jag har märkt att det finns dåligt fungerande bilar överallt, och jag är en person som hatar att slå höga hastigheter. Vänta på bilar på motorvägen, för om jag är servervakt stannar bilarna bara där. Jag kan hjälpa till att lösa problemet eftersom jag kan smyga bort dessa bilar. Dessa bilar kommer att förstöra många barn när spelarna kör och försöker spela. Kämpar eller förstör rpn för andra människor, jag vill försöka se till att det inte händer, så försök ändra det. Jag vill också öka rp-nivån på servern.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag tror att jag kommer att kunna bidra till unive genom att hålla mig borta från de som är lata och bryter mot serverreglerna, och jag hoppas kunna hjälpa dem som inte är bekanta med server unive eller bara har problem, och då hjälper jag dem så att de kan börja hitta ett jobb eller hur man gör det för att få en bra ekonomi, för jag själv minns hur svårt det var för mig att börja på en stor server som unive, eftersom du har så många frågor. När vi är tillsammans har vi större styrka!

Varför ska just du bli servervakt? Jag vill vara servervakt eftersom jag är en väldigt lojal spelare, för jag har spelat i några månader, jag har mycket erfarenhet av den här rollen, eftersom många av mina vänner lärde mig vad det betyder när du är det och så vidare, så jag fick inspiration att bli dem och hjälpa servern själv. Men jag tror också att jag är mycket lämplig som sv för jag ser till att titta på scenen från båda sidor av myntet så att de alltid är så rättvisa som möjligt.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill vara servervakt eftersom jag vill förbättra min rp-nivå mer, och sedan vill jag också försöka bli av med alla människor som är lugna på servern, eftersom jag och många andra på denna server lägger stor vikt vid rp. Gör den totala rp-nivån för hela servern högre och mer intressant.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /revive (id) så revvar du det id du skriver in /dv Då tar man bort en bil. /svban (id) så bannar man det id man skriver in i 1h. /kick (id) då kickar du det id du skriver in. Har några kompisar som är sv så har rätt bra koll på sånt.

Är du whitelistad på serven? ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Det började med att jag gick in på servern spawnade vid torget och gick sedan mot garaget för att ta ut min bil jag körde där efter ner mot klädbutiken vid stripklubben och fortsatte ner mot grovestreet affären jag vände sedan om där nere och fortsatte upp mot torget och sedan körde jag förbi sjukhuset under detta hade jag en väldigt hög hastighet som jag inte tänkte på. Jag fortsatte sedan mot mekonomen där jag kollade hur det såg ut bland annat sedan gick det några sekunder innan jag blev kickad och det kom upp att jag blev avstängd för suntförnuft. Jag antog redan då att jag blev bannad för att jag körde med en hög hastighet. Ja jag har lärt mig efter min ban. Jag kommer göra saker och ting annorlunda alltså köra med en normal hastighet, lugnt och säkert. Jag kommer inte göra om detta och kommer hädan efter köra lungt och rpa det bästa jag kan efter reglerna som unive har och följa regeln SUNTFÖRNUFT som jag blev avstängd för. Jag kommer också hädan efter tänka efter vad jag gör och tänka vad jag kan göra annorlunda

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej endast unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka