Accepterad Bebsi12 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bebsi12

Medlem
Meddelanden
83
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199011562547/

Ditt Hex-ID: steam:11000013ea98433

Vad är din discord tagg? beta0036

Vem var det som bannade dig? Crackie

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde fel det vet jag men jag tycker inte man får en 5 dagars ban för det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Så jag hade en snabb bil som var min kompis bil men någon sa hoppa ut ur bilen och tog mitt id och kallade mig busunge och körde in i mig då körde jag in i honom och jag rpade inte på skador men han hoppade ut och börja skjuta utanför sjukhuset i sandy så jag trodde jag inte gjorde någonting fel men jag står för vad jag gjorde.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var ingen felaktig ban Crackie bannade rätt och är inte arg på honom men jag vill bara bli unbannad för vill in och rpa och spela med massa andra spelare på unive.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad innan för lall pwg och anticheat

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde vara den bättre killen och skit i det bara åkt där ifrån men det gjorde jag inte vet inte varför jag kunde clippa och göra /report då skulle han bli bannad istället för jag

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag att jag aldrig ska göra det jag gjorde igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag

Jag kunde inte skicka en ny bild på banned pga jag crashar när jagg går in på unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka