Accepterad Bebsi12 | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bebsi12

Icke Medlem
Meddelanden
71
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199011562547/

Ditt Hex-ID: steam:11000013ea98433

Vad är din discord tagg? beta0036

Vem var det som bannade dig? Bubbelgum

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staff valde att banna mig eftersom situationen uppfattades fel från deras håll. Jag och den gula bilen var kompisar, men det var egentligen en vit bil som sköt mina däck. I kaoset trodde jag att det var den gula bilen som gjorde det och agerade utifrån det missförståndet. Mitt agerande såg då regelbrytande ut. Det var aldrig menat som griefing eller fientligt beteende mot en vän.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Precis innan jag blev bannad åkte jag runt med en kompis och vi var bara ute och körde. Vi köpte ett vapen och kort därefter började min kompis pitta oss med bilen. Jag trodde situationen var fientlig och sköt därför hans däck för att få stopp på bilen. Direkt efter händelsen blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker inte att det var en felaktig ban. Även om det var min kompis och situationen inte var seriös, så gjorde vi båda fel och bröt mot reglerna. Jag förstår varför staff tog beslutet de gjorde. Samtidigt var det aldrig meningen att det skulle eskalera så långt. Eftersom det är fredag hade jag verkligen uppskattat en chans att få spela under helgen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja det har jag för pwg och sånt men det gör jag inte längre

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vara mogen och inte skjuta hans däck som var väldigt onödigt hade inte skrivit detta nu om jag inte hade gjort som jag gjorde

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag absolut kommer icke hända igen!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka