Nekad Beatz10 | Ban Överklagan [Savage]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Beatz10

Medlem
Meddelanden
126
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199333135641/

Ditt Hex-ID: 76561199333135641

Vad är din discord tagg? Beatz10

Vem var det som bannade dig? Emilkniven

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-06-29 093445.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag bröt mot en regel ni har.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag anslöt mig till en skottlossning i hamnen där jag hamnar mitt i skottlossningen sedan kör en vit mercedes där ifrån jag får han tillslut att stanna han hoppar ut och skjuter ner mig, sedan blir jag arg och skrev idiot ooc chatten, Jag ligger där minst 5 minuter men jag skulle upp och jobba vid 5 på morgonen och var tvungen och stänga av för jag kan liksom inte priotitera ett spel före mitt jobb så jag stänger av efter 5 minuter har gått sedan jag dog och jag kollar runt mig och ingen är där och alla har åkt så jag var inte beredd att de skulle bli såhär som de blev nu.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, Men som sagt jag kan inte prioritera ett spel före ens irl liv överhuvudtaget så funkar det inte riktigt, Bara för andra har tid så har inte alla riktigt det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tidigare blivit bannad men har pratat med staffsen och försökt få en bild från deras sida och ta med det och försöka att tänka en extra gång innan man gör nåt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Legat kvar och blivit 12ad men som sagt jobb går definitivt före ett spel!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja självklart!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Om du nu har jobb är det eget ansvar att inte hamna i ett scenario, före du måste dra.

Tillbaka