Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/delryx/
Vad är ditt namn i verkligheten? Bastian
Vad är ditt discord namn? BasseC
Vad är ditt födelsedatum? 27 Oktober 1903
Berätta om din karaktär. Jag kommer från danmark men flyttades till sverige med familjen för ett bättre liv, jag är född 1995-10-27. Intressen är fotboll bilar och att jobba med bilar.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag har letat efter en seriös server för att kunna ha riktigt kul och kunna spela på ett seriöst sätt
Vad kan du bidra med till serverns RP? sammanhållning när det kommer till RP
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? jag hänger med på själva saken, t.ex om något rånar en bank så spronger jag och höjer själva upplevelsen för dom
Hur hittade du Unive? mina kompisar har spelat på den innan och sa den va bra
Vad är ditt namn i verkligheten? Bastian
Vad är ditt discord namn? BasseC
Vad är ditt födelsedatum? 27 Oktober 1903
Berätta om din karaktär. Jag kommer från danmark men flyttades till sverige med familjen för ett bättre liv, jag är född 1995-10-27. Intressen är fotboll bilar och att jobba med bilar.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag har letat efter en seriös server för att kunna ha riktigt kul och kunna spela på ett seriöst sätt
Vad kan du bidra med till serverns RP? sammanhållning när det kommer till RP
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? jag hänger med på själva saken, t.ex om något rånar en bank så spronger jag och höjer själva upplevelsen för dom
Hur hittade du Unive? mina kompisar har spelat på den innan och sa den va bra