Nekad Flensson | Medlem ansökning [3lvis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Flensson

Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Hampus Liljeqvist

Vad är ditt discord namn? dampe9576 (mirro wallah)

Vad är ditt födelsedatum? 30 September 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Benny Brun 27

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Spontan, rolig och oförutsägbar

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jag har bara spelat i någon vecka men jag har skaffat bil och letat efter skatter. Jag vill bli framgångsrik inom den kriminella branchen

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill skapa en fin och bra sammanhållning i ett kriminellt gäng, samt kriga mot andra.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte kan vinna varje scenario utan måste hålla karaktär hela tiden och då ibland spela för motpartens fördel

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har inte brutit mot reglerna dock blev jag bannad för anti p.g.a en clitch

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm, fearrp, metagaming och powergaming. Om ni vill att jag förklarar vad de olika reglerna betyder kan vi ta det senare på min muntliga intervju.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Inte som jag kommer på just nu men jag vill utveckla och lära mig mer om servern såklart

Nekad ansökan
Anledning: Måste utveckla samtliga punkter

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka