Nekad BBardler | Polismyndigheten Ansökan [Nizze]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Comet_sv

Medlem
Meddelanden
84
Reaction score
10
Ange ditt födelsedatum: 22 Februari 2010

Vad heter du på discord? Benji#8477

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 74 timmar

Hur aktiv kommer du att vara? Jag kommer vara aktiv så mycket som möjligt när jag inte har skoluppgifter att göra.

Vad heter du? Bosse-lasse Petterson

Hur gammal är du? 36

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Ja jag är simkunnig.

Varför vill du bli polis? För att hjälpa allmänheten och få slut på kriminalitet.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Jag tycker att det viktigaste inom polis yrket är att upprätthålla lag och ordning.

Vad vet du om yrket i helhet? Jag skulle säga att för att bli en bra polis så måste man kunna läsa av olika situationer och anpassa sig. Man måste kunna vara både ödmjuk men även bestämd när situationen kräver det.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har ingen tidigare erfarenhet av polisyrket, däremot har jag arbetat som ambulansförare och i det yrket fick jag en bra lokalkännedom vilket underlättar när jag ska ut på ett larm.

Hur är du som person? Jag skulle beskriva mig själv som en omtänksam person, som gärna hjälper till och ofta sätter jag andra för mig själv.

Är det något vi bör veta om dig? Jag är väldigt plikttrogen och anser att det är oerhört viktigt att backa upp mina kollegor när situationen kräver.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka