Nekad bayan1337 | Medlem ansökning [GhostTopic]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

bayan1337

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198269475898/

Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? bayan#9225

Vad är ditt födelsedatum? 16 Januari 2007

Berätta om din karaktär. Föddes med 2 föräldrar som var bra och hjälpte mig så jag fick en bra uppväxt. 18 år och jag är en glad och rolig kille. Mina intressen är att jobba, vara med familjen, träna och vara med kompisar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag tycker det är kul med roleplay och detta verkar som en bra och vettig server som är svensk. Jag kommer bidra med att hjälpte till med att anmäla/ skriva på discord när någon fuskar eller inte följer reglerna.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag tycker det verkar som en bra och vettig roleplay server som är på svenska, och att det verkar roligt att spela på den.

Hur hittade du Unive? Jag har spelat lite roleyplay innan men inte hittat en server som var bra och så hittade jag Unive och sökte lite om eran server och den verkar bra.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att spela och ha det kul och att ha något som jag kan grinda på.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Som sagt att ha kul och att ha ett spel att grinda på.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.

Tillbaka