Nekad bawery 1 | Ban Överklagan [toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

bawery 1

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
34
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199144755919/

Ditt Hex-ID: steam:11000014699e2cf

Vad är din discord tagg? bawery1

Vem var det som bannade dig? arrekung

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-06-15 011107.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staff valde att banna mig eftersom jag agerade snabbt och sköt dem på hojen istället för att först prata med dem och ta reda på vilka de var, vilket kunde leda till missförstånd.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jagade några personer på en hoj sen efter nån min hade dom flyt. så jag och min vän åkte runt i sandy efter som de va där vi tappa dom och när vi åkte runt så hittade vi 2 pers på en hoj. Därför antog jag att det var dom vi hade jagat

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var helt och hållet mitt fel. Istället för att försöka lösa situationen genom att prata med dem och reda ut missförståndet, valde jag impulsivt att hoppa ut och börja skjuta

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har blivit bannd några gånger tidigare men från dom bannasen har jag lärt mig mycket och som sakt sista gång jag va bannad var kanske förra 1 året så jag har inte varit bannad på ett bra tag nu

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat agera annorlunda genom att låta bli att skjuta och istället försökt prata med dem för att skapa en mer levande och intressant situation. Genom att till exempel hitta på en kidnappning kunde man ha byggt ett större och mer engagerande scenario som varit roligt och spännande för båda parter, samtidigt som det hade gett mer utrymme för kreativitet.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig att jag inte ska hoppa ut ur bilen och börja skjuta på än gång utan att åka fram och prata med motpartern och kanske hitta på något roligare cenario istället för att hoppa ut ur bilen och skjuta

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Jag skulle gärna vilja bli unbannad eftersom jag vill komma tillbaka och kunna rollspela igen. Jag har förstått att det jag gjorde var fel och jag har lärt mig av mitt misstag.

Tillbaka