Nekad bawery 1 | Ban Överklagan [Pontus]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bawery 1

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
34
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199144755919/

Ditt Hex-ID: steam:11000014699e2cf

Vad är din discord tagg? bawery_ak 47

Vem var det som bannade dig? pontus

Bild på banmeddelande: Screenshot 2024-06-17 194037.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? a då jag tydligen ferrpade

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vart kinappad av tre personer som bara valde att kinappa mig.Dom tog mig till ett ställa sedan så sa dom olika grejer samt efter de börjar dom gå in i min mamma börja kalla mig busunge som 320 har själv sagt på krim mötten så leder det även till indragen kirm, efter de att dom sa alla dom här grejerna så stog dom hellt sitlla och inte sa något och efter ca 5 min så släppde dom mig och dagen efter alltså idag ser jag att jag har fått ban samt 2 krim varningar

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. om jag ska va helt ärligt tycker jag inte det eftersom även på klippet kan man ju se att jag bara pratar och inte hätsar e bara pratar sen blir jag då bannad för ferrp

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har haft några tidigare banns när jag va ny till unive samt inte kunde så mycket regler men nu kan jag de så klart

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? vet ej varför jag blev ens bannad om jag ska helt ärlig dom slog mig rpade på skador okej sa ksk ett eller två ord men om jag ska va ärlig om nån skulle gå in i din mamma skulle ju du endå varit arg sen snacka dom mer om familj och så jag ställde jag mig upp och där va klippet slut

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig att man kanske ska inte ta åt sig men då

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Din ban överklagan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka