Nekad Batman amilon | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Batman amilon

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Timtheo12/

Ditt Hex-ID: steam:11000014c0b4815

Vad är din discord tagg? Kalleanka#9999

Vem var det som bannade dig? Future

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vet faktsikt inte då vi blev bannad först och gjorde inget fel kan skicka klipp till staffen sen om ni vill. Då vi kände de som bodde där o skulle se om någon ifrån det gänget va Ig fast fick inget svar så vi stannade och sen så kom det en ny bil o då trode staffen att vi inte kände de och staffen ankeshof torde typ att vi inte kände varandra o trode vi provserade, Sen för hets i ooc Det va pga att ankesof han som bannade mig då skrev imagen få indagen krim fast senm tog han bort medelandet så finns tyvär inga bevis så jag skrev imganen få indragen staff för han fick de o så fick jag hets i ooc det va ej ig de va på discord.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi frågade om en i los capos va online o skulle prata med han då vi har känt varandra och skulle köpa vapen av han fast fick inget svar om han va ig eller inte så vi frågade en annan fast han bara gick därifrån så vi bara stog stilla sen kom det en audi. De började prata så vi bara stog stilla och de pratade sen så började de rikta mot audin så vi körde där ifrån sen så riktade de tydligen mot oss så vi körde bara förbi då vi har gänghus previs ovan för de och sen så blev vi bannade. Han bannade bara och fick ingen chans att hoppa support heller blev bara bannad sen efter vi blivit bannade fick vi hoppa.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja och nej. Att vi åkte utanför och ville snacka det va ej fel tycker jag inte för vi ville snacka med de och för de trode att vi va synikatet och försökte säga att vi ej var det. Fast i hets ooc där var det fel av mikg tycker jag då jag aldrig brode ha skrivit något tbx efter han skrev till mig borde bara iggat honom.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har bara fått små banns vad jag kommer ihåg då jag har haft mitt steam konto väldigt länge och kommer faktiskt inte ihåg vad jag har blivit bannad för tidigare. Men minns att 1 gång blev jag bannad för fearrp när jag faktsikt inte tyckte att det va de då jag hade vän som riktade o allt på han. Typ bara den gången jag kommer ihåg asså.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade aldrig behövt åka ditt ifrån första början och bara ringt han och se ifall han va inne eller ej. Och om jag såg att de riktade på audin hade jag bara kunnat köra där ifrån direkt och ej komma tillbaka och sen kanske ringa och fråga då vi känner folk ifrån de gänget. Och ej skriva någon tillbaka ifall han skrever något till mig ooc.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja och nej För de vi blev bannade för första fattar jag ej att vi blev bannade för då vi kände de så där har jag inte lärt mig något fast på ooc Där har jag lärt mig skriver han något så ska jag bara hoppa support o via de isf och inte skriva tbx.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka