Accepterad Batman amilon | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Batman amilon

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Timtheo12/

Ditt Hex-ID: steam:11000014c0b4815

Vad är din discord tagg? Kalleanka#9999

Vem var det som bannade dig? Tacki

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vet ej asså då jag aldrig fick hoppa support o säga vad jag såg bara vad han såg o på klippet. Man om jag skulle haft klipp på de skulle man sätt att han vänder ryggen om mig o då tänkte jag att jag kan hoppa ut o skjuta ner han fast få hade han redan blivit de eftertsom min vän skött ner han typ exakt samtidigt som vi bägge hoppade av/ut. Och för att de bara fick höra vad han sa om senariot och de hörde aldrig min sida ytav senario

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi såg att han drog vapen mot en annan bil så vi körde efter o se vad som hände det var min vän allians och tänkte vi skulle hjälpa de fast sen så körde vi iväg och så åkte grabben fram till oss o sa typ varför är ni rädda och då åkte min vän i väg o då sa du ska stanna fast då åkte jag iväg en bit och då började hans hoj rycka o så sa han okej jag ska åka nu fast så körde min vän förbi och han körde in i min väns bil så hojen går sönder och sen så ser man att han tar upp vapen så jag åker fram till han och då drar han vapen mot mig o så sa han hoppa ut så jag gjorde det fast jag hade mitt vapen uppe hela tiden så min vän skjöt ner han sen så tog jag han i th och så åkte vi iväg o rånade han sen så ringde vi en vän som hämtade oss.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det va en fel aktig då jag aldrig fick en chans att hoppa support o säga mitt ytav senariot så de kollade bara vad han såg o ej vad jag såg. Fast om jag hade haft klipp då hade man sätt att han vänder ryggen om mig o då tänker jag att jag hoppar ut fast då hade redan min vän precis skjutit ner han och då började grabben skriva i ooc i senariot skulle svara han fast kom ihåg att han ej får skriva i ooc i senarro.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag vet faktiskt inte riktigt då jag har haft detta kontot så länge och har särket fått några ban fast vet ej om de har varit så grova tror de flesta har varit på ca 1h o sånt så har mest bara fått svbans fast som jag sa vet ej om de har varit grova då jag skapade detta kontot ca 2021 och körde på unive så fick säkert bans då..

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat tagit ner mitt vapen. Då jag hade kunnt ta upp de efter han blev nerskjnuten fast det va inget jag tänkte då fast tänkter det just nu att jag kanske inte borde haft vapnet uppe just då eftersom det kanske var fel tillfälle att ha vapnet uppe. Fast sammtigt så brode jag aldrig åkt fram till han när jag såg han tog upp sitt vapen

Har du lärt dig någonting efter din ban? Faktiskt inte då jag ej fattar hur de kunde varit en ban på de kanske max en krim varning isf. Fast kommer nog inte ha vapnet uppe nästa gång och då kan han ta mig. Fast visst lite har man väl lärt sig lite då till nästa gång så ska jag ej åka fram eller ha vappnet uppe om jag ska åka fram o prata.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka