Accepterad Batismanis | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Batismanis

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
1
Länk till din steam profil: Tror inte det krävs

Ditt Hex-ID: Tror inte det krävs

Vad är din discord tagg? bonalito

Vem var det som bannade dig? Ingen aning, då jag var Token-Grabbad under händelsen

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-05-03 163413.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Inte en blekaste, jag klickade på någon länk, och efter det var jag token grabbad. Sen kontaktade jag discord-support och fick tillbaks mitt konto någon gång i slutet av April.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja, jag har ingen aning för att vara genuin.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja, jag tror det. Jag har ingen aning om varför jag var det, när jag kom tillbaks så var jag bannad från flera servers. Det dom gjort har inte jag haft nån aning om. Dom bytte mitt namn och etc, till massa lalliga saker.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, då var jag bannad från discorden. Fast då visste jag inte heller, förmodligen någon konstig anledning.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, inte installerat crackade saker..

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, inte installera crackade saker

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka