Nekad Bassi | Ansökan till Servervakt [W1ND3D]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Bassi

Icke Medlem
Meddelanden
58
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin Landin

Ange ditt födelsedatum 15 Mars 2007

Vad heter du på discord? Bassi#5529

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag spelar oftast mellan 23:00-08:00 eftersom jag jobbar nattpass på sjukvården. Jag spelar även oftast ungefär 2-3 timmar på dagen/kvällen.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på Unive i ca 3 veckor.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle kicka folk som t.ex stjäl mina tjänstebilar och lallar. Även folk som RP:ar dåligt när jag tar hand om dom, lallare.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag vill på servervakt på Unive för att jag har ganska högt uppsatt inom sjukvården och jobbar därför många timmar om dagen. Just nu är jag den mest aktiva spelaren hos sjukvården. Det är väldigt jobbigt när folk lallar när jag jobbar med detta yrke, t.ex när dom stjäl mina tjänstebilar vilket är väldigt jobbig och vilket man ska få en kick eller en ban för.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag bidrar redan till ett bättre, seriösare RP på Unive. Med servervakt skulle jag kunna göra det ännu bättre då jag kan kicka/banna lallare direkt istället för att skriva /report.

Varför ska just du bli servervakt? Jag ska bli servervakt för att jag RP:ar seriöst och vill få bort lallare. Det är även som sagt väldigt skönt att ha det inom mitt yrke på servern.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill som sagt bli servervakt för att servern ska få mindre lallare och därför bidra till ett bättre roleplay på servern. Det skulle även underlätta mitt yrke.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag har hyfsat goda kunskaper inom det området och även gällande vanliga kommandon.

Är du whitelistad på serven? Ja, jag blev whitlistad på serven för ca 2,5 veckor sedan och jag har nästan spelat 100 timmar på servern på den tiden.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans När jag precis började på serven så blev jag bannad från servern i 2 dagar av moderatorn Kasper för lätt powergaming samt halv OOC. Jag lärde mig då av mina misstag och kommer inte göra om det. Jag kunde nämligen inte reglerna så bra då men jag har läst på dom efter det.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej, jag spelar bara på Unive och planerar INTE att börja spela på någon annan server då jag tycker om denna väldigt mycket.

Jag behöver servervakt väldigt mycket då det skulle underlätta mitt arbete enormt. Den ansvariga som läser detta får gärna även ge mig min "sjukvården" rang i Unvie discord då min chef inte har haft tid med det den senaste tiden. Ni kan kolla med honom att Martin Johansson jobbar där och att jag har rangen "läkare" inom sjukvården om ni inte tror mig.

Tillbaka