Accepterad Basse2 | Ansökan till Servervakt [Deeypz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Basse2

Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Wilmer

Vad heter du på discord? My little pony guy#0319

Ange ditt födelsedatum 22 December 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag brukar spela mellan
14:00-19:00 varje dag om jag inte har något annat att göra irl men min aktivitet brukar se ut såhär

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem på unive sedan precise efter multistaden bytade namn sen har jag spelat under multistadens tid.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/757909440585269288/1059596396270989455/image.png Jag vill bara påpeka att den tredje och femte bannen var perm banns som var felaktiga så dessa regel brott har jag inte gjort. Nizze bannade mig för att jag tydligen var inne för mycket i förrådet men han tittade inte vad jag gjorde utan bara blackade mig. Den tredje bannen var en perm ban för något jag inte heller hade gjort utan då hade jag varit inaktiv i en månad och bara fått perm bann men när indiantechsupport var ny som staff hjälpte han mig med den och sa att det inte var något fel utan dem banna fel person.

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att underlätta staff arbetet för alla staffs som försöker förbättra unive. Våran uppgift är att se till att dem regler som finns på servern följs när vi rpar. Vi ska inte leta efter problem och banna folk för det, detta är staffs uppgift. Vi finns bara för att se till att dem som rpar runt omkring oss följer reglerna och inte begår några regelbrott.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt efter som jag är polis. Detta kan underlätta extremt mycket med tanke på hur många lallare och dåliga rpare jag stöter på dagligen. Det är tillexempel nästan helt omöjligt att vara polis utan att ha SV för man ser så många regelbrott om dagen att det är helt sjukt. Det är tråkigt att se denna rp server som jag varit på under så lång tid förstöras av folk som dessa.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är om du som SV använder dina perms för att skada servern eller tillexempel springa runt och banna folk utan anledning och kicka dem bara för att du känner för det. Helt enkelt korruption är när du som SV bryter mot dem SV regler som OA sv ansvarig har satt upp.

Abuse är när du använder dina perms för att få en fördel i rollspelandet tillexempel att revivea sig själv om man dör av att du blir skjuten i ett scenario för att sedan komma ihåg allt eller gå därifrån med dina saker på dig. Det är helt enkelt abuse när du använder dem perms som du har fått tillit att ha till en fördel i ditt rollspelande för att då vinna olika scenarion

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka