Accepterad Basse111 | Medlem ansökning [Saco]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Basse111

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Esse

Vad är ditt discord namn? Ahh jutte kul#6400

Vad är ditt födelsedatum? 20 Augusti 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Hård-Henry Masyngn och är 26 år gammal. En vanlig morgon i Henrys liv består utav att gå upp runt 10-12 tiden och avnjuta sin morgonkaffe. Henry är en person som gillar bilar mycket så efter kaffet tar han sin bil och åker iväg för en daglig fisketur. Henrys uppväxt var för det mesta bra förutom att hans föräldrar dog när han var 3. Han Bode med sin moster 98% av sitt liv då dom hade mycket roliga stunder. Han har haft det bra hela sitt liv utom att hans föräldrar dog. Han har ett stort intresse för bilar speciellt tyska sportbilar som Audi/ Bmw. Han drömmer om att en gång få äga en rs6. Det leder till att Henrys jobbar hårt med det och försöker alltid att förbättra sig i sina yrken. Han vill verkligen bli en bilförsäljare. Henry bil inte ofta rädd men när han tänker på sina föräldrar så gråter han ofta och tänker om det händer mig att jag dör i en bil krash. Henry har inte alltid haft så lätt med vänner men han har ändå ungefär 3 stycken som han är nära med.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer Bidara med bra social rp. Jag har rpat på flera servrar men jag har rpat mycket mer av tiden på Unive och när jag RPade på unive som var den första rpservern jag rpade på var jag riktigt duktig faktiskt och jag har alltid varit duktig på att RPa tycker jag.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man RPar så att motparten i scenen vinner. Man själv måste inte hela tiden vinna scenen och ibland kan man låta andra vinna den om det till exempel en händelse/race eller vad som helst men man får vi såklart vinna ett scenario

Hur hittade du Unive? Jag har spelat förr på den och vill återvända så att jag kan utveckla min rp så mycket jag kan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka