Accepterad basse080 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

! piotr

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199240795514/

Ditt Hex-ID: steam:11000014c53557a

Vad är din discord tagg? jarmoniinisto

Vem var det som bannade dig? 0alvvin0

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-02-25 160033.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? metagaming

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och 3 andra gängmedlemmar i vårat gäng var trött på våran dåvarande boss så vi bestämde oss ingame för att kidnappa våran boss och råna honom eftersom en gängmedlem hade försökt att lämna innan men var då given 2 val ena var att betala ut sig eller dö, vilket jag och dom 3 andra gängmedlemmarna inte var sugna att välja imellan så vi valde att kidnappa bossen vid nästa gäng möte, men metan sker när vi ska planera vad vi ska skriva unive scenario grejen då vi gjorde en discord grupp för att vi alla skulle komma överens om vad vi skulle skirva i den, ni kan kolla upp @dashie att han gjorde en sån ticket i krim dcn Iallafall vi kom överens om vad vi skulle skriva och jag skickade in de men de var oklart på vilket möte vi skulle göra de på så när vi lite senare hade möte så var vi inte enade om vi skulle göra scenariot de mötet eller nästa möte så 2 av oss ville ha de detta möte och dom 2 andra ville göra det nästa möte och då blrev det absolut fel att skriva sånt i dcn men de var det ända vi skrev i dcn och j

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. de är inte en felaktig ban då de kan tydas som meta men vi kunde inte planera vad vi ska skriva ingame de blir bara jätte skumt att hålla på omvandla ord,

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har varit bannad en gång tidigare men det va en anticheat ban men det löste sig efter 30min

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja absolut inte skriv en massa skit i en annan dc men dock var vi tvungna att planera ansökan då staff sa det till oss. och det var därför vi gjorde gruppen från första början och hur jag hade kunnat gjort annerlunda är att lämna dcn efter vi hade skrivit klart tickiten.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig mycket utav det vi har gjort kommer aldrig göra om det jag vet att det är dumt av oss, förstår er till 110% men skulle uppskattads med unban

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår till 110%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka